by amanda

| Vardag
Oj jag glömde uppdatera igår :( Ber om ursäkt för det! Bilden tagen igår morse, synd att alla bilar och hus är i vägen.
 
Fick sluta skolan tidigare, följde med Lisa till stan och mötte sen Elin. Vi drog och gymmade i någon timme och sedan hem för att duscha och äta middag. Jag fixade mig lite och mötte sen Elin igen. Träffade Annie, Micke och Tobias. Efter en stund drog vi hem till Wille med honom, Tage, Rikard och tre random dudes som drog efter halva kvällen. Vi hängde mest men det var as kul att träffa de igen!
 
Ikväll ska jag träffa Sofia och Tess. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men kanske äta middag hemma hos någon och snacka skit. Jag får se om jag hittar på någonting innan dess, måste i alla fall möta Julia och lämna pengar. Men ha en fin dag allihopa!
fia

Hej! allt bra med dig? =)

Linaღ

Fin bild :)

sandra

mysig bild :)

Nina~

hejsan! fin blogg du har ♥
Vad händer i veckan?
kraamis.

SAGA LINNES

Fin bild förresten :)

Emma - my blog, my life

super fin bild:D

Cajsa

sjukt snygg bild!:O

sv. kommer du på föreställningen på fredag/lördag/söndag då? :)

Ellinor Ljung

Fin header! :)

händer i kväll?:)

Nathalie Tegelstam

Super fin bild :)

♫♪ sandra T

fint!

Kajsalisa Pohl

Fin bild!

EMMAS!

ha en bra kväll:D

LINNEA

sv; hihi ja! :)

fin bild <3

bananflugan ○

snygg design!

∞Ellen

Sjukt fin bild! :D
Hoppas att du har haft en bra lördag! :3

amanda

Jätte fin bild! :D

Tea[Foto]

Riktigt fin blogg! :)

Evelinn Bladström

Fiin bild :D

WhoIsThis

jag vill vara med :D på dagens blogg... vilken vacker bild

Emma Härnqvist

Låter som skönt fredagshäng :)

basebollivet.blogg.se

Tack ska du ha :) Njut av din söndag.

Jojjo

Vilken vacker bild! Hur mår du? :)
Kramis!

Hanna

Åh fin bild! :)

Liborius

så fin bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: