by amanda

| Vardag
Ikväll avslutas veckans blogg, glöm inte att anmäla er :)
 
Godmorgon! Igår så tog jag det bara lugnt hemma hela dagen, runt 18 tiden åkte jag till Sollentuna. Mötte Sofia, köpte godis och så kom Tess. Vi gick hem till Sofia och lagade mat och resten av kvällen spenderade vi i soffan där vi pratade om allt och ingenting. Det blev en kväll full av skit snack, skratt och bilder. Tobias kom senare på kvällen också. På vägen hem mötte jag Lisa så vi tog sällskap.
 
Idag ska jag förmodligen träna, och så ska jag möta Julia med pengar och papper osv. Måste åka fram och tillbaka mellan mina föräldrar för att de ska skriva på ett intyg, imorgon bokas Rhodos resan!
Josefin

Åååh, vad kul med Rhodos!! Blir avundsjuk ju.. ;) Älskar att resa :D kram

LINNEA

så lite så <3

merei

fint hår!

sandra

Idag så händer inte så mycket :) ska mest ta det lugnt :) själv då?

amanda

Fin du är!

basebollivet.blogg.se

Det låter ju som att du hade en bra kväll! :)

sandra

Yes :) vart brukar du träna?

HappyPandan

sv: härligt! fin bild!:)
kramisar

DIANA ÖSTERBERG

söt!

amanda

sv: Svarar på kommentarer :D dudå?

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack =)

Josefin

Vilken fin blogg o du är också otroligt söt! c:

I D A ♥☺

Söt du är!

Sv: hihi ja det var verkligen gott :D

sofia

fyfan vad härligt att åka till rhodos med kompisarna :D <3

Åh va kul & skönt att få åka utomlands.. Hatar kylan och snön!! När ska ni åka? :)

SV: Gud vad kul!!:)
Så fint hår du har!!:)

∞Ellen

sv: Allt bra annars? ^^

Kajsa Johansson

men åh va härligt att åka till Rhodos!

sofia

säkert, när ska ni åka? :D <3

merei

<3<3

Julia

Vad fin du är och vilken fin blogg du har! Allt bra? :D kram

moshiie - 2013 is my year

Åh vad härligt att få åka till rhodos! När åker du? :)
Vad gott det lät med godis och mysigt med bara en tjej kväll lixom :)

sv: hehe okejj :)

patriciac.blogg.se

Vad roligt att det blir en resa för dig:)

Sofia&Leg

Fin blogg!
Hoppas din dag har varit toppen! Kram Sofia&Leg ♥

Hanna

Fin! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: