by amanda

| Vardag
Idag har vi bara lyssnat på föreläsningar i skolan. Fick sluta runt 14 istället för 16. Så skönt. Drog till stan efteråt med Filippa, Lisa och Fanny. Skulle ha träffat Jair men det blev inte så, åkte hem istället. Har sålt kameran nu också! Åt middag med pappa, kollade på O.C och nu chattar jag med Lisa och Cecilia på facebook. Ska snart lägga mig sängen, mår inte så bra psykiskt ikväll. Känns som om livet kommer ikapp mig. Okej kanske inte, men bilderna beskriver hur jag känner. Godnatt ♥
bilder tagna från tumblr och we<3it
basebollivet.blogg.se

Jag är en typisk toalettgråtare. Eller walk-ingråtare. Sen är det bara att ta sig i kragen igen :)

Ping Lowhngren

oh de va jätte länge sen ja va inne på weheart it<3 tumblr tar över mitt wehearit liv :c

Max Larsson

Amanda du ska veta att om du mår dåligt så prata gärna med mig. Du har hjälpt mig så mycket och jag vill hjälpa dig tillbaka. Mår du dåligt så mår jag dåligt <3
Ring mig eller hör av dig exakt när som helst så ska vi lösa detta. I Will Always be there fore you every day, every night <3 <3<3

Jessica

ååh, älskar såna där bilder!

Amanda

Hoppas du mår lite bättre idag, Kram!

aliengirl- art is my life

Ganska skönt att sluta tidigare! :)

Annika

Åhh, älskar we <3 it :D

LINNEA

första !! så sannt haha <3

Sarah Persson

Det är verkligen bra, vilken säsong är du på så jag inte råkar såoila något! :)

Liborius

åh vad skönt att få sluta tidigare:)

Sarah Persson

Jag har sett alla säsonger :)

Sarah Persson

Tredje säsongen slutar tråkigt, men allt som allt är det ett bra slut!:)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

bra texter! :)

Jessica

HIhi, så roligt att läsa :D

M A T I L D A ♥

Hoppas du fick en bra dag! :D

Natalie

Åh, sjukt hur sånna quotes kan passa in exakt för hur man känner/mår osv.

hanna

bra texter !:D

moshiie - 2013 is my year

älskar dem bilderna :d är det okej om jag snor dem lite? :D

sv: haha ja visst! :D

Emma

Så skönt att sluta lite tidigare ibland :)

Tove

Åh keep going!
kram

Helena

Riktigt fin blogg! :)

Josephine

Fina citat :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: