by amanda

| Vardag
God kväll! Dagen spenderas i skolan och sen på gymmet. Otroligt skönt att jag kommit igång med träning, hoppas jag håller det här nu! Jag åkte hem efteråt, duschade och bara tog det lugnt. Ikväll var det jag som stod för middagen så jag gjorde Dragon kyckling. Pappa hjälpte såklart till. Duktig jag är, lagar aldrig mat annars :D Jag är sjukt seg ikväll så ska komma i säng tidigt. Kramis på er ♥
basebollivet.blogg.se

Men åååååh vad gott detta såg ut. Fantastiskt!

Svar; Ja träna är alltid skönt.

I D A ♥☺

Gott!

Sv: jag mår bra! själv? :D

Emelie

Åh vad gott det såg ut!
allt bra? :)

Ping Lowhngren

oh jag har ju tumblr med jag vet inte sådär på rak arm några bra men du kan koll igenom min tumblr om du hittar några annars kan ja kolla igneom de lite senare o komma med tips! ;)

Eriica

Ser riktigt gott ut :)

julia

Gott!

Amanda

Såg gott ut! :)

angelica

Ser gott ut! :)

sv: ja den var fin tyckte jag :D

Bea

Åh så gott de såg ut!

LINNEA

åh va gott!

sv; hihi tack så mycket <3

Anonym

allt bra?:)

Rööön

Det se jätte gott ut!:) fin blogg förresten:P

gud vad gott!

sv: idag har jag varit i skolan, sen på mammas rättegång. dudå? <3

altin

fin blogg:)

hanna

gott det såg ut att vara :D

Liborius

riktigt gott:)

madde!

sv: :)

ser jättegott ut!:)

merei

vad gott det såg ut! kram fina du!

Malin

Härlig blogg! Allt bra? :) Kolla gärna in min & lämna en kommentar.

Emily

Hejsan!
Din blogg är verkligen jättebra och jag skulle behöva lite hjälp av dig som har så fin blogg! Det är så att jag har precis fixat en ny design och jag skulle behöva lite tips på hur jag kan göra bloggen finare och vad du tycker om den! Tack på förhand :)

WhoIsThis

ååh det där såg riktigt gott ut

I D A ♥☺

Sv: haha ja den är jättebra! :D
och den här med one direction då haha :D
och sedan måste du bara se Simon Lussetti 's videos också hahahah! ;D

Sarah Persson

Mums vad gott!

▲SandraKarlsson

Åh, maten såg jätte god ut! :)

Emma

Så duktig du är :)

sofia

vad har hänt idag då? :D <3

Alicia Nygren

Vilka fina bilder du har taggit!
Titta väldigt gärna in på min blogg om du vill, ha det bäst! :)

isabella

mums vad gott det ser ut! :)

Kaffehörnan

Vad läckert de ser ut

Annika

Mumsigt :>

EMMAS!

mums!

Hanna

ser jättegott ut!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Mums! :)

Fotograf Malin Sundin

ser jätte gott ut :)

Elaine

Gott! :)

Ping Lowhngren

oh va got de ser ut!^^

Erika

Det där ser väldigt gott ut! allt bra med dig? kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: