by amanda

| Vardag
Idag slutade vi kvart över 1. Jag och Filippa sprang runt i timmar och sökte jobb, så nu ligger våra CV:n utspridda lite överallt. Får hålla tummarna nu och hoppas på det bästa. Vi åt lite på donken och kollade i affärer också. Halv 5 mötte jag Regina och vi tog sällskap till bowling träningen. Pappa hämtade mig efteråt. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på The O.C.
Imorgon är det äntligen helg igen! 
ronja norlén

åh vart sökte ni jobb för nånstans? :D

Emelie

finis!

så himla fin vännen! <3

Natalie

Jaså det låter trevligt!

cassandra gigel

finis!
sv; tack söt :)

angelica

Lycka till med jobbsökningen :D

elle

Önskar dig en fin kväll! :D

elin stridh

jaha haha synd :/

EMMAS!

fin du är:)

Emelie

fin bild! :)
bara bra med mig också!

basebollivet.blogg.se

Låter ju mys. OC är alltid fint.

♫♪ sandra T

lycka till med jobbsökningen :)

Emilia

fin bild! Planer inför helgen? ;)

Liborius

har sökt typ 20 jobb så jag hoppas på något svar! hoppas du också får det :)

Enya♥

Sv; JB, plusgymnasiet, andra vanliga! Samhäll, media och estet har jag kikat på :) dudå?

Anonym

Hej :) lust att göra ett bloglovinbyte? <3

MADDISENJ

Önskar dig en fin fredag :)

molz

Hej bruden!
Hur är det med dig? :)
Hoppas du får en grym fredag, kram!

elin stridh

jag vet inte än hihi :)

Amanda

Hoppas du får jobb då :D

sara

fin du är! allt bra med dig idag? :)

molz

sv: vi har ingen aning! :)
Hoppas du får en grym fredag!

bexollila.

Du är fin gumsi!

Förlåt för sent svar.. OBS! kommentera gärna senaste inlägget så blir det lättare för mig att svara på kommentarerna

ebba

vad fin du är :)

Sanna

fin blogg du har!
kika gärna in på min blogg och lämna en fråga i frågestunden jag har! :) kram

jonna

Har du några roliga planer i helgen då? :)

Emelie

Hoppas det går bra med jobbsökningen! :)

Tuva

så fin bild! :)

Ping Lowhngren

här är min tumblr : http://pinglowhngren.tumblr.com/
har inga med text/quotes för jag föjer inga sånna längre :(

Kaffehörnan

Vad flitiga du varit

patriciac.blogg.se

fin du är<3

M A T I L D A ♥

sv. du är snygg !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: