by amanda

| Vardag
Veckans blogg avslutas imorgon, glöm inte anmäla er!
 
Rhodooooos, vi ses i sommar! 
 
Jag ber om ursäkt för ingen uppdatering igår. Men när vi slutade runt 4 så åkte jag och bowlade med Annie och Johan. Någon timme senare åkte vi till Tacobar och åt middag och sen vidare hem till Johan som bor i Spånga. Vi spenderade kvällen med att spela monopol men hann aldrig spela klart innan vi var tvugna att åka igen. Annie sov hemma hos mig och vi ska snart gå till Ica för att köpa grejer till att göra american pancakes. 
Anonym

åh va kul att åka till rhodos!!:)

LINNEA

sv; ja verkligen !

OMG VILL OCKSÅ :'((((((

Elin Stiglund

sv; jo men inte då man är sjuk..

Vart i Rhodos ska du vara? :)

M Y H E L T E N K E L T

Fin blogg! :)

Jos

Skoj!

Sarah Persson

Men oj det är ju aslänge! :) hur gammal var du när du startade den? :)

Natalie

Tackar!
Rhodos, Gud så härligt, ska du åka med kompisar eller familjen? :)

Kaffehörnan

Vad mysig dag

LINNEA

ååååh vill utomlands nuuu ! <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Såå kul:) Själv ska jag till Santorini:)

linah brown

men va kul :(

basebollivet.blogg.se

Vilka härliga bilder! Och gott med pannkakor.

MADDISENJ

gud vilka härliga bilder

Emma och Mikaela

Vilka härliga bilder! :D

Sarah

Vilka härliga bilder :)

Emilia

Åh vad kul att åka utomlands! :)

Cayla

Gud vilken fin blogg!
Allt bra? :)

Erica Andersson

Ååh, ska du till Rhodoooos, så aviiiss här! :) VIlka ska du dit med? Allt bra med dig?

Liborius

åh vilka underbara bilder! ska du dit i sommar?:)

J o j z y ♛

Åh, vill också till rhodos!

Grekland är hel-awesome ! :D

Jenny

Fin blogg :D

EMMAS!

vill också åka dit:D

Julia

åh jag har vart i rhodos, så mysigt där:)!

Sanna

tack snälla! tycker du verkligen det?? :D
älskar collaget!!

Ida

Vilka ska du till Rhodos med och åker ni själva eller med någon förälder?

Fotograf Malin Sundin

härlig inspo!

RE: tack så mycket :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: