by amanda

| Vardag
Blandade bilder från olika dagar.
 
Idag kära vänner så slutade vi skolan runt 13 tiden istället för 16. Åkte och jobbade tills 17 och kom hem ungefär en halv timme senare. Jag och mamma åt middag tillsammans, tvättade min jacka och kollade på O.C. Jag har precis kollat klart på tredje säsongen. Måste fortsätta kolla! Så sjukt bra. Ha en fin kväll ♥
Ping Lowhngren

härliga bilder ;)

Carolina Thoor

Gud vad kul :D hur länge?<3

Sarah

OC e riktigt bra :)

nathalie

Tackar :D

Härliga bilder!

Emma

Haha sköna bilder :)

Exhale

Vad fina du och dina kompisar är!

basebollivet.blogg.se

Vilka charmiga bilder, friendship! :)

Svar: Tack ska du ha, han är min lilla bebis!

Malva Nyström

- jadå! (:
tränar du ngt och isf vad? (:

Anonym

hoppas du får en bra dag:)

LINNEA

sv; tack amanda !! <3
fina bilder kram

tessan

fin blogg:)

Kaffehörnan

Vad charmiga bilder,är de många avsnitt kvar

ebba

hoppas du får en toppen onsdag , ALLT BRA ?

Amanda

Vad ska du göra idag då? :)

Anonym

vad händer i veckan då?:)

Amanda

Fina bilder!

molz

Haha härliga bilder!

WhoIsThis

aww fina bilder :D mys

kaffehörnan

Då är det att göra ett tag till

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jo sant, men bara för att det är en fest ö (vilket väldigt många öar i grekland är) så betyder det väl inte att det inte finns möjlighet att göra annat:D

Sandra

Fin blogg! :D
Allt brA?

essla

väldigt fin blogg! :D

alice

Söta bilder :) Allt bra med dig idag?

BelleBoo

Ohh älskar tröjan med engelska flaggan!

Julia Wisniewska

allt bra idag?:)
kram.

Carin

Gud vad fint du målar dina ögonbryn! :O

Filippa & Talia

Allt bra idag? :)

PrinsessaVanessa

Hahaha vilka roliga bilder :D Är det tops i näsan? :D

fina bilder! :) <3

ebba

bloglovinbyte ? :)

Malin

Fina bilder!

Inga-Linn

Såg din tumblr. Vad använder du för tema för dina bilder låg så fint:)

Sara

Gott med godis

Mathilda

Snygg blogg tjejen!

Sandra

Härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: