by amanda

| Vardag

God kväll kära vänner!
När jag slutat skolan så umgicks jag med Filippa, Felix och Johan en stund. När Elin kommit åkte vi till gymmet. Tränade någon timme och sen hem för att duscha och äta middag. Jag mötte Cecilia i stan runt 18 tiden, vi tog en fika tillsammans och pratade om allt möjligt. Jag är så sjukt trött nu och har varit i flera timmar så ska komma i säng tidigt ikväll. Puss&Kram
Emma och Mikaela

Finis!

Carolina Thoor

Skönt :D <3

I D A ♥☺

Fin du är!
Sv: hihi ja :D

fina du! <3

Inga-Linn

fin bild på dig, gillar ditt hår!
Sv: Haha, okej:)

linah brown

vart har du köpt tröjan ifrån:D

alice

ingen fara hihi :D himla snygga ögonbryn har du!

alice

nej jag tycker dom var jättesnygga! :O

Anna

Jättefin blogg och dina bilder är sjukt fina!
Hoppas din dag vart toppen :)

Emilia

fin bild! :)

basebollivet.blogg.se

Så mysigt med en fika :)

Svar; Ja jag kan rekommendera Florida som semester!

BelleBoo

Skönt att vara trött och kunna sova, själv ska jag måla möbler halva natten :p

Emma - my blog, my life

fin bild:D

Cajsa

god morgon sötnos!

Amanda

Söt du är!

molz

Vart är tröjan ifrån? :)

Liborius

finis!

Sarah

De e najs att gymma :)

patriciac.blogg.se

Fin du är:)

Linn

Hur länge har du bloggat? :)

Filippa & Talia

Hoppas du får en fin kväll!

captivatedminds.blogg.se

Ja men alltså resebolagen har väl 18årsgräms just för att småbarn inte ska åka iväg på fylleresor utomlands? :)

Jasmine Lundvall

Finis!

magda

vad söt! :) allt bra? <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: