Tips om hår produkt

| tips
Jag har fått kommentarer ett antal gånger om att tipsa om hår produktet. Vilket blir lite svårt för mig eftersom jag aldrig använder något till håret. Men Cecilia tyckte jag kunde tipsa om dessa gele droppar;
Schwarzkopf Cliss daily oil elixir (bild lånad från google)
 
Man klickar ut de i handen och använder sedan på topparna för att få mer glans, de blir lenare och det ser mindre slitet ut. Den måste användas några gånger innan man ser något resultat. Kostar cirka 79 kr. Kanske ett tips till mig själv också?
Nelly Stigh

allt bra med dig?:)
kraam

Linn Svensson

åh har haft den! den är bra :D
vad ska du göra ikväll ? kram

emilia

Hej, vill du göra bloglovin byte? :) Fin blogg förresten! / Emilia Blomqvist

△ ida.

åh kanske ska köpa den produkten! verkar bra c:
sv; tack så mycket! :'D

Liborius

bra tips!

♫♪ sandra T

bra tips :)

ByMelli

Gliss är awesome! =)
sv: Ja! Aldrig fel med lite presenter - speciellt när det är godis ;)

BelleBoo

Sv; Han blir bara borta över helgen, men vi kan bara åka på bio på helgerna eftersom han jobbar såna dumma tider och bion är 4 mil bort :p. Hehe, bor i skogen.

Den där oljan har jag, men har inte använt den så många gånger än. Verkar dock funka bra på slitet och torrt hår :).

Nicole Dahl ♥

Superfin blogg! allt bra? :)

Maja

hej hur mår du?
kram :) <3

Alva

Allt bra? :D

bra tips!

sv; kom nyss hem. själv? :) <3

Natalie

Tack!

Bra tips, ska nog inhandla detta :)

sandra

Jag använder inte heller något till mitt hår :P

Helena

Fin blogg!
Allt bra?:)

molz

Nice tips!

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Bra tips!!
Haft en bra dag då? :)

Hanna

Måste prova! :)

svea ~ maviedesvea ★

Verkligen fin blogg! :D
Har du käkat några semlor idag?

Sara | T I G E R

Hjälper den något eller får den bara håret att se mindre slitet ut? :)

Max Larsson

Du har redan så vackert hår <3

Moa

Hårolja är superbra!

Lotta

Skit i den där killen du verkar tråna så efter. Förstår att du längtar efter att ha pojkvän, eftersom det verkar som att dom flesta i din ålder har det. Men
det händer nog dig en vacker dag också. Tror kanske att du skrämmer bort killar, eftersom du verkar vara en så stark och självständig tjej.

Malin

Måste testa :)

http://moore.se/charlotte

Jag har hört att den där är skitbra, borde pröva! :)

EbbaBloggen

Den har jag med, älskar den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: