Svar på tal

| Svar på tal
Anonym: Amanda! Jag tycker din blogg blivit lite tråkig och enformig på sista tiden. Du skriver ofta vilken tid du slutar skolan, vad du äter, vilka kompisar du träffar,var ni fikar eller vilken restaurang du och din pappa besöker, och att du tränar bowling. Kommentarerna är ju också väldigt intetsägande.

Du tar fina foton, men det är ju inte så konstigt, eftersom du har en så dyr kamera.

Svar: Synd att du inte skrev något namn. Men jag förstår vad du menar, det blir mycket sånt. Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om annars och det finns inte så mycket att fota på vintern heller. Men om du tycker det jag skriver är tråkigt så får du gärna komma med tips på vad jag kan blogga om? :) Allt hänger inte på kameran, man får jätte fina bilder med billigare kameror också.

basebollivet.blogg.se

Det är inte lätt att ligga på topp hela tiden! :) Och ibland är det svårt att hinna med.

wilma

vilken fin design du har :)

Filippa & Talia

Hoppas du haft en bra fredag!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Undra varför inte personen vågar stå för vem den är..

sommarblom.blogg.se

Har du några tips på vad man kan ge killen på alla hjärtans dag som inte är allt för dyrt? :)

Inga-Linn

Jag tycket inte att din blogg är tråkig!:)

J o j z y ♛

Kan hålla med att du tar fina foton iallafall! :)

Ha en awesome fredagskväll! ~

ebba

Allt bra ? :)

lena

Hej! fin blogg du har :)

allt bra idag?? :)
kram

Pontus Granlund

Tråkigt med sånna kommentarer! ;)
Allt bra?

Petra

fin blogg allt bra? kram :)

anonym

Kan du inte blogga lite mer detaljerat,typ om det hände något speciellt nån dag.
Och sedan om du typ kunde ge tips på produkter,smink,hur du får så fint hår osv.

WhoIsThis

ett tips: ta en bloggpaus på en vecka minst :)

Sarah

Ja tkr iaf inte att din blogg e tråkig :S

Sarah Persson

Jag tycker också det är svårt med att veta vad man ska skriva om :)

Sara

Du är fin:)

Maddää

va drygt att inte skriva namn! :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: