Svar på tal

| Svar på tal
Anonym: Hur känner du Tobias ?:) Kan inte du också beskriva hur din dröm kille ser ut?:)
Svar: Min vän Tess är tillsammans med honom så jag har träffat honom två gånger genom henne. Jag vet inte riktigt hur min dröm kille ser ut. Men han är brunhårig, eller blond med bruna ögon. Längre än mig, en fin kropp skulle inte sitta fel och snygg klädstil :)

Jag och Lisa hängde en stund i stan idag efter skolan, jag fick med mig en nagelfil och en nagelsax hem. Det var på tiden för har behövt det ganska länge. Sen så åkte jag till gymmet, sprang och gick på bandet en timme och sen hem för att duscha. Jag och mamma åt middag för en liten stund sen och nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Puss&Kram
En bild på mig, Gurra och Filippa.
SofieE

Hejsan! Fin blogg du har då!
Hoppas allting är bra med dig?
En fråga, eller likanden, om du gillar att läsa om skönhet , foto, vardag och kolla på videos så har jag en sån blogg!
KRAM! :)

Malin

önskar dig en fortsatt bra vecka!

Felicia

allt bra?:)

sofia

gud vilken cool header! :D

Enya♥enya

Fin bild (:

Carolina Thoor

Allt bra med dig ? :D <3

ebba

ha en bra kväll :)

candy♥

haft en bra dag??:D

kaffehörnan

Tack för berömmet
Jättefin gruppbild

Sara | T I G E R

Så söta :D
Allt bra ikväll? :)

Amanda Blomkvist

Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

bella davis

hej snygging! haft en bra dag? kramis

basebollivet.blogg.se

Bra att ha grejer hemma så man kan fixa till naglarna :)

Svar: Det var supergott & tack :)

linah brown

ofta du bor i stockhooolm :O

angelica

Önskar dig en bra torsdag :)

Sarah

Va skönt att gymma :)

Jessica

Åh va fin design du har! Har du gjort den själv? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: