Svar på tal

| Svar på tal
Lotta: Vet du, att jag tycker du verkar varaväldigt bortskämd. Spec. din pappa verkar ha väldigt gott ställt: många utlandsresor, ofta restaurangbesök, fint hus, städhjälp hemma m.m.
 
Svar: Lotta eller Eva eller vad du nu heter.. ja jag har sett att du använder olika namn från samma ip adress. Bara för att du tycker att det verkar som att min pappa har det gott ställt så betyder inte det att jag är bortskämd. Min pappa kanske väljer att prioritera sina pengar på resor, hus och städhjälp. Medan din pappa eller mamma kanske prioriterar sina pengar på annat.
Inga-Linn

Vi hade också städhjälp förut. Du behöver ju inte va bortskämd för det. Ofta hon kommenterar från samma ip-adress fast med olika adresser? Va fult.

Sofia

ajg hatar när folk kommer och hoppar på en om att man typ är bortskämd när de inte vet hur man har det egentligen!

Matilda Johansson

Svar: Tack! :)
Bara skit i komentaren, personen är bara avundsjuk!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag håller med dig, alla familjer prioriterar olika vad man gör med sina pengar och ingen vet ju hur mycket din pappa kanske jobbar för att tjäna så bra med pengar. Och även om ni nu har det gott ställt så spelar väl inte det någon roll. Du är ju inte snobbig och otrevlig för det utan verkar vara urgullig♥

ronja norlén

vilken surpuppa den där tjejen verkar.. :/ tycker inte man ska lägga sig i andras ekonomi sådär :s

hahahaha åååååh, orka att folk klagar på sånt -.-

sv; hihi ja <3

Felicia

Bra svar!
sv: så lite, fina du<3:)

Ellen

Bra svarat!

Emma Olofsson

Bra svarat, hon har inte med det att göra!;)

Helen

Tyvärr så är det ju typ sant :(

by smj.

såa sant... tyvärr!

♫♪ sandra T

herregud att folk orkar klaga. klart man ska unna sig resor osv om man har pengar till det!

Maja (fotoblogg)

Så taskigt utav henne att kommentera en sådan sak. Det är ju inte hennes sak. Du lever ju ditt liv och hon lever sitt. Ignorera såna kommentarer bara! Det är väl avundsjuka. Fortsätt med det du gör! Din blogg är så bra :) Kram

Inga-Linn

Lev ditt liv, det verkar bra! Glöm henne!:)

Ida ♥♥

Sv: Åh tack du finis <3


OMG vilken omogen människa!! Bra svarat!

Linn - mode & vardag ♥

Jätte fin blogg! Allt bra? :)

Mive Molinaro

Fin blogg! älskar din design :)

Kaffehörnan

Hej tjejen. Roligt läsarna engagerar sig. Vi är olika och har olika möjligheter. Jättebra svar av dig. Så mkt ni får uppleva, tänk vad ni kan minnas och tänka på senare i livet. Dom minnen kommer du bära med dig. Enorm erfarenhet. Heja dig

Liborius

bra svar:)

MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hej!
Hur mår du idag? allt bra? :) kram

Helen

Man väljer själv vad man ska lägga pengar och tid på :) Där tycker vi nog alla rätt olika men ingen har ju mer rätt eller fel för de!

Helen

Skulle även avsluta med stå på dig :D

Lina

Bra med svar!

Emelie

Bra svar! :)

Sarah

Bra text..
Ofta folk ens ska lägga sig i :S
Har me folk som skriver från samma ip-adress me olika namn..
Väx upp lxm!

EbbaBloggen

Vilken fruktansvärt löjlig kommentar. Restaurangbesök, hus och resor gör en väl inte bortskämd?? Hon är säkert bara avundsjuk =)

Lovisa

Gud vilken frän header!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: