Svar på tal

| Svar på tal
Tyra: Alltså helt ärligt. Vem tror du att du är? Du ser långt ifrån bra ut i ansiktet, din kropp är inte heller fin, sen har du en riktig ful och tråkig frisyr samt riktig tant stil. Ändå så kollar du ned på tjejer och tror du är bättre än folk, haha, alltså du är så patetisk. Du är liksom den tjejen på festen som inte passar in.. Ville bara säga det efter att jag såg dig ännnu en gång häromdagen kolla ned/bitchblicka några snygga tjejer. Puss
 
Svar: Först vill jag bara att du ska veta att jag inte tar åt mig ett skit av vad du skriver. Det som du skriver säger mer om dig än vad det gör om mig. Jag bitchblickar aldrig folk så länge inte de gör det mot mig så snälla, sluta hitta på. Om du nu har sett mig flera gånger så ha lite stake och kom fram istället, om inte ta reda på faktan innan du uttalar dig. Puss
 
lisasofie: Tyra din lilla fitta, vem fuck är patetisk här? Du sitter och kommenterar en blogg med bara ett förnamn, det är patetiskt. Om du nu sätt Amanda kolla ned på folk så många gånger och tycker att hon är ful, varför säger du inte till henne face to face din fega slyna istället för att framföra dina anonyma åsikter i en kommentar? LYSSNA NU DITT ÄCKEL SKRIV TILL MIG PÅ FACEBOOK, HETER LISASOFIE NIKOLAJIVA DÄR SÅ KAN VI SE OM DU FORTFARANDE VÅGAR HA DINA ÅSIKTER!
Michaela Magnusson

Vad taskiga dem är! Jag håller inte med, alla har sin egna stil. Man använder vad man trivs i samma sak med frisyren!
- Helt okej :) hur är det själv :)

basebollivet.blogg.se

No words, one finger. Så många gånger man känner så.

viki

Har du gjort din design själv? Skitfin! ^^

Hoppas din dag blir bra! :D
KRAM

men whaaaaat? hahah, äckliga människor det finns i denna värld. Du är då fan inte någonting av det hon/han skrev! bra att du inte tar åt dig!!
den sistaaa bilden, såå jävla sann! <3

Alice

Hej jätte fin blogg!! Gör du bloglovin-byten? :)

Elin

Asså gud vad patetiskt att sitta och skriva taskiga grejer om någon som hon inte ens känner?? Har hänt mig många gånger, SMILE, it kills your enemies to see you happy!

Sv: Tack :) Allt bra idag? :)

emilia

Tyra e ju helt dum D: du e vist det fin och din stil e inte alls som en gammal tants! <33
sv: vsg xDD

Liborius

men herregud, vem skriver sånt där?!

Sarah Persson

Oj oj, är mest bara avundsjuka! Tack du!

Emelie

Usch vilken människa.. Hatar sånna personer som inte törs visa vilka det är.. När dom väl säger sina åsikter... Och dom kan också hålla sina åsikter för sig själva och inte skriva det till en person.Via bloggen.. Hatar sånna människor åhh.. Tur att du inte tar åt dig.. Men sånna kommentarer får man väl också ta ibland när man driver en blogg!!:/ Så är det! KRAMAR

Areyanna

Hej! Usch är folk så elaka mot dig här på bloggen? jag får aldrig sånna fula kommentarer, men men hadde jag fått det så hadde jag försökt å inte bry mig. Du har så rätt bry dig inte, låt dem hålla på det förstör bara för dem själva=) Kram!

♦ ELLI ♦

jätte fin blogg!

Felicia

Så dålig stil att skriva såna saker! Hoppas hon skäms! Riktigt elakt och omoget!
sv: hih, tack<3:D

Natalie

Så lite så! :)

Åh nej haha usch, att skriva anonyma kommentarer är väll patetiskt om något! Bara pinsamt...

Rebecka

OMG vilken amazing blogg! checka gärna in min blogg för att ge tips!! pussss

Nathalie

Fy fan vad patetiskt. När folk kommenterar sådant har man verkligen inget eget liv.
Men så länge som man vet att personen har fel och inte tar åt sig så är det inget att bry sig om :)

LIENE

Tack så mycket vännen :D

Dom som skriver/säger sådant är bara ute efter bråk. Bättre inte dra in sig i det ens :)

† iris

idioter! Ta int åt dej sånt där skit!

Inga-Linn

men va?;o hur fan kan hon skriva något sånt!? Jag tycker på verkar som en jättefin person. HAde gärna lärt känna dig mer. Bra att du inte tar åt dig!

M A T I L D A ♥

Vilken jävla idiot. Du är verkligen super vacker och säkert hur trevlig som helst! Hatar människor som inte vågar säga det dom vill säga face to face !!

Ida ♥♥

Sv:: hihi tack :D kram!!

amen herregud!! har de som skriver något sånt här något liv eller vad är det frågan om? :/ ta iiiinte åt dig1

Ping Lowhngren

hahah two words one finger xD
joo skidor e ju as najs ;D

amanda

Haha för folk som försöker trycka ned en! Stå på dig. If someone hates you for no reason, give that mutherfucker a reason ;)

ps. var med i min tävling och vinn prylar till din telefon värt ca 600 kr!

Moa & Nessie!

sv; jadå, planer för i helgen? :)

Dåligt att sänka ner andra.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra Amanda, ta verkligen inte åt dig av sådana kommentarer. Som jag sagt, du verkar vara en jätte gullig och rar tjej♥

Tuva Ek

Oj, hur tänkte hon där? Patetisk...

Jennifer

Det finns fan folk t allt! Herregud! ta inte åt dig! Fjantiheter ä va rä ä!

Agnes

Sv: patetiska ungjävlar egentligen, dom kan börja med att sköta sitt egna liv med massa hatkommentarer och se hur det är nnnan dom gör det med någon ANNANS liv..:'O

Har du lust att göra ett länkbyte? Kram <3

Mysan

Hahahahaa Lisa! Så hävla bäst. Vad bra art du inte tar åt dig Mandis hjärtat! Puööösss <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: