love is seriously a really fucked up feeling

| Djupt
Ni vet den där känslan av att ha någon att smsa med hela tiden? Någon som alltid hör av sig, skickar gulliga sms och frågar varje kvart vad man gör. Det måste vara en av de härligaste känslorna. Jag saknar det. Visst har jag någon att smsa med, men ingen som får mig att känna det där lilla extra. Ingen som får mig att längta efter att kolla på mobilen. För mig var du den personen.
Men jag saknar inte dig, jag saknar att smsa med dig.
Enya♥

Sv; tack! :D

fin bild & sann rubrik!

s

jo, fin text :) <3

fin text <3

Jessica

Så sjukt fin blogg du har, verkligen!

Molz

Sv: jodå de är toppen :)

Åh den känslan ...

Josefin

Så söt c:

terese

Fin bild:)

sv; Aa det var det!

- så lite så! är de nått som har hänt? <3

angelica

söt bild! :D

Amanda Blomkvist

Haft ett bra slut på veckan? :D

MVH AmandaB

juliaa

snygging :D

Max l

Jag förstår vad du menar. Men när man har en sådan känsla och det inte går bra eller vad man ska säga så blir saker jätte smärtsama. :-/

I D A ♥☺

Fin du är!

SV: hihi ja supermys! :D

isabellavallberg.blogg.se

Hej, hur har din helg varit? :D

va gärna med i min veckans blogg tävling som du hittar här!
http://sup3rb4tm4n.com/2013/january/veckans-blogg.html#comment

kram<3

EMMAS!

fin:D

Cajsa

hehehe...xD
haft en bra dag?
superfin bild på dig! :O

jennifer

Den känslan ä obeskrivlig!
Var en otroligt fin bild på dig!! :)

patriciac.blogg.se

En vacker dag kommer du ha någon ny att sms med som får dig att känna dig speciell ♥

Amanda

Vad fint skrivet! Och otroligt fina bilder!

Keva

åh den känslan alltså... <3 hihi förresten åh vad fin blogg du har! <3 se ju riktigt proffsig ur, till skillnad från min, speciellt din fina header!

Sara | T I G E R

Så fin du är!
Laddad inför veckan? :D

Sara

Fin blogg!

♫♪ sandra T

sötis :)

Lotta

Ja du, olycklig kärlek är inte så kul. Men den killen du tydligen har så svårt att glömma, njuter nog, om han läser din blogg, så försök att strunta i honom.

Eva

Visst saknar du killen du tänker på; du lurar bara dig själv, när du skriver som du gör.

captivatedminds.blogg.se

Vilket är ditt favoritdjur? :D

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

captivatedminds.blogg.se

Vad tycker du är det viktigaste för att en blogg ska vara intressant? :)

Malin

hoppas di fått en bra start på veckan!:)

Elin Sandelin

sv: tack :D
jag vet precis hur du menar med inlägget!

Amanda Blomkvist

Haft en bra dag än så länge? :D

MVH AmandaB

Amanda

Åå förstår den känslan! :)

Malin

förstår hur du känner!

sv; tack:)

moa

Fin du är!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: