Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
The Burlesque Lounge har sett sina bästa dagar och hotas nu av nedläggning. Ägarinnan Tess, en före detta dansös, jagas av skulder och en affärsman som vill köpa klubben. Ali anställs som servitris men hennes ambitioner är att äntra scenen själv. Uppbackad av sina kolleger på klubben lyckas hon uppfylla sina drömmar och hennes liv tar en dramatisk vändning när hon blir klubbens huvudattraktion.
 
 
Den här filmen var så jävla bra. Christina Augilera var ju bäst på att både dansa och sjunga. Det har jag aldrig lagt märkte till förut, när jag bara har hört hennes låtar alltså. Jag älskar scenen då hon tvingas sjunga själv, och hon förvånade alla. Så jäkla bra! Cam Gigandet (Jack) är så sjukt snygg. Det här är en sån film som man kan se på hur många gånger som helst. Ni bara måste se den!
Bild lånad från google
♫♪ sandra T

åh den filmen är så bra! älskar musiken!

Emelie

Den verkar ju jättebra!
Sv; Härligt att höra, det är bara bra med mig :)

ronja norlén

sv: hihi ja :)
åh finns seriöst ingen bättre film än burlesque, ÄLSKAR den!!!

M A T I L D A ♥

Älskar den filmen ! :D

patriciac.blogg.se

Jag har tänkt se den där så många gånger, men har aldrig gjort det! Kul att höra att den är så pass bra.

Emelie -TVÅ Tävlingar på bloggen-

såg att den ska gå på tv i helgen och missade förra gången den gjorde det så tänkte se den nu :D

Emma - my blog, my life

älskar den filmen:D

basebollivet.blogg.se

Tycker den är riktig btra.

Denice

Bra blogg! Allt bra? :)

Helen

Så sjukt bra film!!

Malin

haft en bra dag?:)

Michaela Magnusson

Får väl ta och se den så! :)

den måste jag se! :D <3

ttheresebjörkman, :)

Hej!
Förlåt för jättesent svar men min blogg har krånglat!
Hur är det?:)

Liborius

å har faktiskt inte sett den, men tack för påminnelsen:D

sofia

verkligen en bra film :D

ja precis, roligt :D <3

Agnes

älskar den filmen :D har sett den typ 928374897129 gånger!

Amanda

Lät verkligen bra :)

Emma

Åh, jag måste verkligen se den jag med!

Natalie Salazar

älskar den :)

Inga-Linn

Åh, jag borde se några av dom filmer du tipsat om!;] -
Sv: Ja, det förstår jag!:)

VilmaLindberg

Hej, vill du ha en länkning till din blogg i min blogg?
Isåfall, klicka dig in på min blogg, så ser du hur man ska göra! Superenkelt, kram! :)

Cajsa

det där är bästa filmen ever !:D

Felicia

Älskar den filmen!:D

Sofie

Åh en av mina favvo-filmer :D!!

hjjonsson.blogg.se

Ääälskar filmen! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: