Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
För 25-årige Sebastian handlar allt om yta och utseende. Livet är fyllt av party, pengar och one-night stands. Han har aldrig utmanat sig själv, vare sig det gäller drömmen om en musikkarriär eller kanske framförallt den riktiga kärleken.När allt går som bäst i hans ytliga liv råkar han ut för en olycka som leder till att han blir blind. En helt ny värld öppnar sig, eller rättare sagt stänger sig.
 
Tryck här för att se trailern.
 
När jag fick höra om Ego, långt innan premiären så ville jag verkligen se den. Mina vänner såg den på galapremiären och jag var så avundsjuk som inte kunde följa med (de hade bara två biljetter) Sen skulle jag ha sett den precis efter den kom ut men Sofia blev sjuk så jag såg den igår. Den var värd varenda krona och jag vill sååå se den igen. I början av filmen var ju Sebastian så snygg att jag höll på att smälta där i bio salongen. Filmen var riktigt rolig också. Jag älskar scenen när de är på bryggan och Sebastian helt plötsligt sträcker ut handen för att känna om Mia har bikini på sig eller inte. Och när de sitter utomhus och hon berättar om vad alla människor gör omkring de, as kul! Vi får ju inte heller glömma när han står och sjunger på toaletten. Jag ska lätt se den här flera gånger!
Bild lånad från google
julia

vill se! :)

sv: tack :)

åh vill se den!!

Emelie -Tävling på bloggen-

så snygg blogg :D

elin stridh

jaha okej vad kul! :)

åh, vill se den

Linaღ

ååh den vill jag se har hört så mycket bra om den!

Carolina Thoor

Går det bra i skolan? :) <3

Emelie

den vill jag se :)

ByMELLI

Då måste jag se den! Alla säger att den är bra och jag vill verkligen se den med =)

Emelie

Ja verka asbra! :)

Felicia

sv: så lite, fina du<3:D
Vill också se den filmen!:D

julia

ego är så bra!

Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

Vill se den där filmen!
Hoppas du haft en bra start på veckan! :)

basebollivet.blogg.se

Alla verkar verkligen gilla den filmen! :)

Siri

åååh den äger!!

Matilda Johansson

Svar: :)
Har hört at den fått jättebra betyg! Man kanske borde ta och se den då?

♫♪ sandra T

åh den är så bra!

BelleBoo

Sv; Tyvärr, den går bara att beställa, men från alla onlinebutiker som adlibris, bokus, cdon o.s.v.

Åh, har funderat på att gå och se EGO jag också. Men nu lär vi väl inte hinna förrän den slutar visas eftersom mannen åker till London på torsdag.

moshiie

HAHA visst var den bra!! :D

sv: tackar!

Haha, jag älskar också dem scenerna!! Denna filmen var så sjuukt bra! Helt stört :D

Rebecca

vill se den! :)

basebollivet.blogg.se

Det vill jag gärna men de visar ju inga svenska filmer här! :( Så jag får vänta.

Enya♥

Sv; ja visst är det! :D

Åhh vill med se ego!

Alice :)

Hej fin blogg!
Har du lust att göra bloglovin byte?
ps. jag har frågestund på min blogg och skulle vara snällt om du skulle kunna fråga mig något!
Puss♥

angelica

Har funderat på att se den och eftersom du gav den hösta betyg och jag hört så mycket gott om den så måste jag ju se den! :D

sv: jadå! Ha en bra tisdag! :D

ida

Åååååh världens bästa film!
har vunnit en stor affisch med denna filmen plus sebastian och mias autograf hihi, så glad :D

Sv: Varsågod! :D

Mercedes

Den verkar väldigt bra men har inte sett den än faktiskt :)
gör du bloglovinbyten?
kram

Karin Lygnersjö

Funderar på att gå och se den faktiskt, men du var nöjd med den? :)

Edit Alfredson

Heej, jag har tänkt ganska länge på den filmen och tycker den verkar vara skit bra! Så ska gå och se den nu eftersom den verkar vara värd pengarna ;)

S I L V E R S T J E R N A

det låter som att det verkligen är värt att se den? :)

Maolion

Hur är det med dig idag? :D

emelie▲eyebe

vill så gärna se den filmen!!

jonna

åh, den vill jag också se :) Den verkar sjukt bra!

Linn Bank

Den verkar riktigt bra! Får nog ta och se den :D

Cissi

Den verkar sjukt bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: