Fake it until you make it

| Djupt

Jag brukar alltid ha lätt för att sätta ord på mina tankar och känslor. Det brukar aldrig vara ett problem för mig att beskriva hur jag känner. Det är just därför jag tycker om att skriva av mig. Men ikväll känner jag mig tom. Som om jag inte har någonting att berätta eller säga. Jag satte upp mål och löften åt mig själv. Men som så många gånger förr fick han mig att gå en annan väg. Han fick mig att ifrågasätta allt jag tror på. Allt som gör mig till den jag är idag. Varför gör han så här mot mig? Varför får han mig att tvivla på mig själv? Det finns inget gott i det hela, inget som leder till något bra. Jag kan inte vara en del i det jag har fått uppleva. Jag skäms. Han måste låta mig släppa taget. Men är jag inte tillräckligt stark så jag klarar av att bryta mig loss själv? Har jag inte det modet? Varför faller jag alltid tillbaka efter att ha lovat mig själv att det var sista gången? Vad är felet på mig?
patriciac.blogg.se

- Hihi tack så mycket♥

Hjärtat, det är absolut inget som helst fel på dig, men ibland gör man dumma val och tankarna kan spela en massor av spratt. Försök slita dig loss och lite på dig själv♥

M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

Daniella, fast minus 80 kilo.

Har du nån tumblr? :3

Liborius

man fixar allt bara man vill det tillräckligt mycket! jag älskar rubriken:)

Sarah

De låter inget bra :(

Amanda

Ha en bra onsdag :)

Carolina Thoor

Kommer du att få en härlig dag idag då, tror du ? :D <3

Sara

Tro på dig sjävl! Det blir bättre!! <3

Fannie

Ja verkligen :) ha en bra dag!

Felicia

Lita på dig själv! Det kommer bli bättre<3
sv: Så lite, fina du<3:D

Liene

sv: det var ännu finare i verkligheten :D

Det är svårt att hålla löften man lovat sig själv :/ hoppas det löser sig!

Emelie

Allt bra? :)

Vendela

Hoppas det löser sig. :( Ibland slutar allt med att man sitter där helt känslolös och tom som du säger.

JENNI

Vilken SJUKT fin design du har tjejen!! :D lust att göra ett bloglovinbyte btw?

BelleBoo

Sv; Eller hur!

Hmm, låter jobbigt =/. Har tyvärr inget råd att ge, dels för jag inte vet riktigt vad det hela handlar om... Dels för att det inte bara är att säga åt någon att släppa taget, är väl ett steg man måste ta själv.

F E L I C I A

Älskar ditt hår, sjukt långt!!

jag känner likadant :/

Elin Sandelin

sv: :)
fin bild förresten!

M I C H A E L A

FIn du är!

Natalie

Låter som du hade en jobbig dag, hoppas denna blir bättre!

Veronika

Jättefin blogg

Malin

fin du är!
haft en bra dag?

elin stridh

jag kan tycka att det är skönt att känna sig tom ibland .. då vilar man omedvetet mentalt :) men förstår hur du menar

MADDISENJ

så sant

angelica

jag hoppas allt löser sig! och jag hoppas din dag varit bra :)

bella davis

låter bra! haft en bra dag än så länge då? kramar

emilia

Det är inget som fel på dig!!!! :**
Sv: tack så mkt! :)

sofia

hoppas allt löser sig, du kan snacka med mig om du vill om det är ngt :) <3

Emma - my blog, my life

fin bild:D

ronja norlén

fin blogg! ska vi följa varandra på bloglovin? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: