by amanda

| Vardag
Lite bilder från idag.
Igår så tränade jag efter skolan med Elin och Filippa. På kvällen träffade jag Lisa, vi åt pizza och kollade på film. Idag möttes jag och Tess i stan, kollade i butiker och satte oss sen på Espresso house. Först kom Tobias och efter en stund Filip. Vi satt och pratade, drog hem till Filip och åkte sen till Kungsholmens bowling. Vi bowlade och åkte sedan hem för att se på Melodifestivalen. Alla låtar var ganska dåliga :( Vad tycker ni? :)
Emma Mattsson

åh va mysigt att bowla! :D

lena

du är allt fin :D hehe ^^

I D A ♥☺

Söta bilder! ser roligt ut :)

Sv: Taack så mycket! :D

angelica

sv: åh tack :)

Låter som en bra dag :)

terese

Åh vad mysigt med espressohouse och bowling!

sv; Tack så mycket!

fina bilder! :)

Kelly & Ella

Gud vad söt blogg du har! :D Kolla gärna in vår & släng gärna in en kommentar. Kramar från oss!

Amanda Blomkvist

Allt bra idag söndag? :D

MVH AmandaB

Sarah Persson

Så fina bilder, och bowling ser så roligt ut!

Angela

fina bilder!

SV: Det var det också !

Hoppas du får en fin söndag ! ~

Filippa & Talia

Hoppas du får ett bra slut på veckan!

Lisa Petersson

Hej! Är du sugen på ett bloglovinbyte? Kom till min blogg i sånna fall och kommentera ett inlägg när du har lagt till mig så lägger jag till dig! =)

altin

haft en bra dag?

★ E D I T H ★

Fina bilder! Hur mår du idag? :D
kraam!

Linnea

Låter som en väldigt härlig dag!

Anonym

Hur känner du Tobias ?:)
Kan inte du också beskriva hur din dröm kille ser ut?:)

Elin Sandelin

härliga bilder! :)

Emma Mattsson

jag vill va med på veckans blogg!

juliaa

mysiga bilder :) du verkar ha haft det bra! :)
sv: tack så mycket :D

jonna

Hoppas du har haft en bra helg :)

Ellen

Mysiga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: