by amanda

| Vardag
Godkväll! Idag har det inte hänt något speciellt, jag fick sluta två timmar tidigare. Var med Filippa och Lisa en liten stund och sen bänkade jag mig framför The O.C. När pappa och Therese kom hem så åkte vi och åt på en italiensk resturang. Kom hem för någon timme sedan och nu kollar jag på serien igen. Hoppas ni haft en bra dag ♥
Rhoda Alemayehu W Michael

gjort idag finis?

Amanda Blomkvist

SV; Samma här :D fint hår du har :O :D

MVH AmandaB

Rhoda Alemayehu W Michael

mysigt med italienskt :o träffat en saknad vän hihihohoho

patriciac.blogg.se

Fin du är som alltid!

EMMAS!

fina du:D

△ magda △

super fin blogg! allt bra? :) <3

Kaffehörnan

Gillar du bära sjal

ebba

hoppas du får en bra onsdag!

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Rebecca

The O.C <3 Så jäkla bra serie

Liborius

låter som en bra dag:)

j o h a n n a c o o p e r

fin bild!

sv: kul att du gillade den! hur är det med dig då? :)

tereseflinth

Så fin bild! :)

Linn Svensson

Åh, vilken fin bild!! :)
haft en bra onsdag? :D

Emma

Skönt att få sluta så tidigt ibland :)

emilia

mysigt! ^^

WhoIsThis

mums italiensk mat är så gott :D

♫♪ sandra T

fin bild!

Fannie

Hoppas du får en bra dag :D

H A N N A ♠

guud vad du är fin! älskar din header! kraam

Alice - bilderbyalice

åhh vad fint hår du har!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: