by amanda

| Vardag
Hej kompisar! 
Igår så var det bowling tävling. Jag gick upp redan vid 7, den gick faktiskt ganska bra. Mitt lag vann alla matcher förutom den sista. Vid halv 2 så tog den slut och då åkte jag iväg med mamma och Jouni och åt lunch. Vid halv 7 på kvällen hämtade pappa mig, vi åt på Abbes och sen spenderade jag resten av kvällen framför The O.C
 
Sofia kom till min skola idag så vi tog en fika när jag slutat. Det var mysigt, var så länge sedan vi sågs. Känns det som i alla fall.. Jag kom precis hem från stan och tänkte kolla lite mer på The O.C. Jag är dessutom så sjukt trött så vill typ gå och lägga mig redan nu. Hoppas ni haft en bra dag ♥




Sara

Allt bra idag? c:

WhoIsThis

häääärlig dag lät det som :D :D kul att ni vann

Beatrice

Jättecool header! :D

M A T I L D A ♥

Åh Stefan!

☆Nnad's Blogg☆

Fin blogg :D

majken

Vad har hänt idag?<3

ebba

hoppas du haft en bra start på denna vecka!
Allt bra ?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att bowlingen gick så bra:) Du är duktig du:)

Kaffehörnan

Vad härligt med seger

Sarah Persson

Åh vd! <3

jos

Härligt!

Julia

Fin blogg du har! väldigt fräsch och fin! haha kram på dig! :)

Anonym

ååh älskar bilderna!!
det har jag absolut! haft en bra start på veckan? :) kram

Sarah

Va kul att bowlingen gick så bra :)

Siri

ååååh dem äger!!

jonna

Har du några roliga planer idag då? :)

Amanda

Har du haft en bra dag hittills då? :)

majken

Vad har hönt idag så?

klara engström

åå älskar Stefan :')

Matilda Johansson

Svar: :)
Söta bilder!

Camilla ♥ Gravid

Ääälskar VD!!

Ping Lowhngren

Oh The OC <3 joo sk abara hitta inlägget!^^

amanda eveline

åh älskade tvd!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: