by amanda

| Vardag
Bilder från thingsthatmakesherglad.blogg.se
 
Jag älskar såna här bilder så var tvungen att dela med mig av några. Men jag slutade skolan för en timme sedan och ska ut nu för att fota lite med Lisa. Förhoppningsvis blir bilderna bra och då får ni se resultatet när jag kommer hem igen. Ha en bra dag <3
Enya♥

åh älskar med såna bilder!

Carolina Thoor

Tackar :D härliga bilder du oxå har! :) <3

emilia

älskar också sådana bilder ;)
sv: tack! :)

Amanda

Jätte fina bilder :)

Malin

fina bilder!:)

Jessica ♥

- hur är det med dig då? :)

Beatrice

Ååh, jag älskar också sånna bilder! De är så härliga och jag gillar nummer 61 :)

Felicia

Ha en fin kväll!;)<3

Nelly Stigh

Heej, allt bra med dig finis?<3
kraamis!

Amanda Blomkvist

Haft en bra dag? :D

MVH AmandaB

Tack :)

Håller med om bilderna!

basebollivet.blogg.se

men åh så fina bilder. och man blir sugen på allt det där :)

Nina, drömmen om att bli fotograf~

hejsan! allt bra med dig idag sötis? ♥
MVH Nina

angelica

Så härliga och fina bilder :)
Har din dag varit bra?

ebba

hoppas du får en fortsatt bra torsdag :)

Sara

Älskar såna här bilder! :D
Har du haft en bra dag? :)

Kajsalisa

härliga bilder!

Emelie -Tävling på bloggen-

oih så fina bilder nu vill jag ha sommar!!!

sofia

åååhhh... vill också de!!

emelie

Åh vilka bra bilder... vill ha sommar nu!! :)

REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hejhej, allt bra? kram

♫♪ sandra T

nice!

Aida

Älskar sånna bilder!

Sv; Tack! ^^

Sarah

Så mkt fina bilder :)

bella davis

hej goding! haft en bra dag? kramar

patriciac.blogg.se

Älskar också sådana bilder♥

Tuva Ek

Sånt man älskar! :)

Mushtaq

Ooh vad jag saknar sommaren!

Matilda Johansson

Svar: Tack!
Vilka fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: