by amanda

| Porträtt
En bild som Lisa tog på mig när vi var ute och fotade.
 
Hej kära vänner! Igår åt jag och My middag hemma hos henne, det var första gången jag var där så det var super mysigt. Efter det köpte vi en massa godis, Lisa kom och vi gick hem till mig. Sjöng singstar tills halsen värkte och kollade på film. Somnade inte fören runt 3-4 på natten och vaknade imorse 13.15. Lite väl sent kanske men det var skönt. Jag gick hem till mamma, fixade mig och hon och jag åkte till Nacka forum. Shoppade lite som jag ska få i födelsedagspresent, själv köpte jag ett par trosor. Nu är vi hemma igen. Ikväll ska jag antigen äta ute någonstans med Filippa, Annie och Elin eller så ska jag mysa hemma framför Melodifestivalen. Vad ska ni göra? ♥
viki

Sv; Hihi tack :)
Vad fin du är :D

Har du nåt bra låttips? ;D
KRAMIS ^^

Nelly Stigh

allt bra med dig?
kraamiss:)

Malin

fin du är:)

Elin

allt bra?

Sara

Jätte fin blogg!
Bloglovin' byte? :)
Kram!

Sarah Persson

Alltid kul att shoppa sina egna presenter!

så himla fin! <3

basebollivet.blogg.se

VAd roligt med Singstar :)

Sofie

Fin!

Elin

allt bra?

Terese

Allt bra idag? :)

Julia

Älskar också att fota! Sjukt fin bild på dig

Michelle Osein

men du är snygg tjejen!
hoppas du har haft en bra helg! :)

Ida ♥♥

Fin bild!

Sv: Tack snälla! :')

Mohammedi's | Art, model & designer

fin bild

emilia

fin jacka!! :)
sv: vsg ;PP

Jenny Erlandsson

otroligt fin blogg :) lust att göra ett bloglovin byte? :) kram

basebollivet.blogg.se

Låter som en kul kväll :)

Kajsa

Hej allt bra idag?

viki

Sv; Taaack :D
Vad fin du är :3

Hoppas du får en bra dag :D
Kram!

Jennifer

Fin bild! :)
Tack så mycket :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: