by amanda

| Vardag
En ny vecka väntar framför oss och nu är det bara två veckor kvar till sportlov. När jag och Lisa var i stan här om dagen så blev vi tillfrågade om vi ville ha extra jobb. Denna dag har spenderats i Alvik på arbets intervju. Det gick bättre än väntat och det kändes ganska bra. Vi ska få besked om vi får jobbet eller inte på onsdag. Jag berättar mer då om vad det är för jobb. Håll tummarna för mig!
Inga-Linn

VILKEN FIN BILD PÅ DIG!
och jag håller tummarna för dig!

ByMelli

Har ni inte lov förrän vecka 9? Vi har vecka 8 =)

Vaaacker tjej!!

sv: vi med :) <3

patriciac.blogg.se

Fin du är. Klart jag håller tummarna:)

Zhao Mei Qi

lycka till

Sara

Tack! Fin du är :D

Ida ♥♥

Snygg!

Sv: Tack snälla! :D

sandra

fin bild :)

| josefine arvehall ~ foto |

Allt bra med dig ikväll?:)

Natalie

Ja visst är de? :)

Åh kul, vad för jobb?

Sara

Vad är det för jobb? :)

Emelie

Vad spännande med nytt jobb! :)

MINNA

Lycka Till!
Sv; Tack!;)

BelleBoo

Åh så roligt, hoppas att du får jobbet! :)

Josephine

Fin! :)

Natalie

Jaha okej, lycka till! :)

Sara

Vad kul! :D

Emelie

Allt bra? :)

Emelie -Tävling på bloggen-

Oh vilken fin bild :D

linda

Fin blogg du har! :D

Linn Svensson

ska du hitta på något roligt i veckan? KRAM

Felicia

sv: Hemkunskap!;)
Fin du är!<3

elin stridh

vad var det för jobb? :)

emelie

finis!

Sandra

Fin bild :D

Liene

Håller tummarna för dig fina du :) och tack för dina fina ord!

Rebecca

Fin header du har ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: