by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D

Semel dagen idag! Kommer ni ihåg att jag bakade egna för några veckor sedan? Bröd finns kvar sedan dess så jag har gjort i ordning två till mig och mamma. Idag på idrotts lektionen så spelade vi curling. Åkte hela vägen ut till Danderyd för en timmes spel, men det var kul. Jag åkte direkt hem för att plugga företagsekonomi. Imorgon har jag studiedag så det känns riktigt skönt. Ha en bra kväll ♥
Nathalie Tegelstam

Sv; Tack så mycket :)
vilken fin bild!

| josefine arvehall ~ foto |

Fi bild!

Sv: Okej!
vad gör du?

patriciac.blogg.se

- Tack raring, det ska jag. Vad snäll du var som fixade semlor till din mamma och dig:)

Emelie Hellström

Vilken fin blogg du har :)

Fannie

Vad ska du göra ikväll då? :)

molz

Åh har alltid velat testa curling! :O

Sanna

SVAR:
Tack Amanda! :)
Fin bild!

Sarah

Va gott me hemmagjorda semlor :)

Felicia

Fin bild!:D<3

Carolina Thoor

Haha lät inte så kul ^^ <3

Alice :)

Fin blogg, händer på sportlovet?
Gillar du Justin Bieber?
Kram♥

Sara

Riktigt snygg bild! :D

Zhao Mei Qi

så himla gott med semlor!

Linn Svensson

vad snäll du är! här är det min mamma som bakar dom haha :D
sv; vad roligt att höra att allt är bra med dig! :D

ebba

hoppas du haft en bra tisdag :)

Emelie

Fin bild! Curling är ju kul ju :D
Allt bra? :)

Emma

Gott med hemma-gjorda semlor :)

Matilda Johansson

Vilken fin bild och vad skönt med studiedag imorgon, säger jag som har sportlov nu, haha!

bella davis

hallå där! vad gör du för kul? kramar

Emma och Mikaela

Hoppas du hade en bra dag :)

Kolaco

Braaa blogg! Kram

Liborius

gott:D jag bakade egna igår^^

emilia

superfin bild!
sv: hahah, vad kul då! ^^

Annika

Fin bild :)

Johanna

Fin blogg!

josefin ♥♥

Fin bild :)

liana

OMG! Våren är här!!!!!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: