by amanda

| Vardag
Som jag redan har berättat så hade vi studie dag idag. Det var riktigt skönt. Jag ställde klockan på 10 för att åka och gymma. Åkte hem efteråt för att duscha och fixa mig. En timme senare mötte jag Cecilia och Oliver, vi åkte till bowling hallen och hämtade våra klot. Sen hem igen för att lämna de. Jag hann vara hemma i 10 minuter innan det var dags att springa hemifrån igen för att möta Jair. Vi gjorde inte så mycket men det var kul att träffa honom. Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Desperate housewives. Puss&Kram
Lifeaslina.webblogg.se

Åh jätte fin blogg du har! :D

Felicia

Fina ni är!<3
sv: så lite!:D
kram<3

angelica

Låter som en bra dag! Alltid skönt med studiedag ju! :D
sv: tack! :D allt bra?

Carolina Thoor

När brukar du gå och lägga dig? :)<3

Natalie

Du är snygg!

chinette

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?

nathalie

Skönt med studiedag! Funderar på att vara hemma imorgon för jag typ går in i väggen snart av all skola...:oo

patriciac.blogg.se

Fiiin tröja♥

basebollivet.blogg.se

Sweet pic! :)

M A T I L D A ♥

Glad alla hjärtans-dag fina du ! :D <3

Liborius

snygga ni är!

Sarah

Va skönt me studiedag :)
De verka som du hade en bra da :)

Linn Svensson

hoppas att du får en jätte bra dag idag, sötnos! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: