by amanda

| Vardag
Alla ♥ dag är verkligen onyttiga tider! Men det unnar jag mig själv. Det blev dock inga bra bilder från resturangen på grund av att det var alldeles för mörkt där inne :( Tyvärr så måste jag nog lära mig att fota bättre i mörker. Det var i alla fall jätte mysigt, tack tjejer för att ni gjorde min valentines day minnesvärd. Hur har eran dag varit?
♫♪ sandra T

gott!

ERIKA ENROTH

Hoppas du haft en bra dag! =)

Ser gott ut de där du ;)

Klara

Jättefin blog!
Och glad alla hjärtans dag :)
Kolla gärna min blogg! kramis

Emelie

GOTT! :D
sv: Tack tjejen! =)

RobinMattias

Fin blogg!
Grymt att du fick en bra alla hjärtans dag! Min blev helt okej :)

patriciac.blogg.se

Åhh så mycket gott:)

basebollivet.blogg.se

Åh men vad GOTT!

bella davis

hej goding! haften bra alla hjärtans dag? kramar

Julia

Har inte direkt firat alla hjärtans dag idag. var som en vanlig dag för mig :)
vilka mysiga bilder! Första bilden på milshaken/glassen såg verkligen god ut (xd)..

Eriica

Ser riktigt gott ut! :)
Allt bra? (:

Liborius

men vad gott:D

LindaViola - mamma till två!

Ser mysigt ut :). Min var bra, jag var sjuk så jag kunde fixa middag till mig och sambon här hemmaa :)

LINNEA

sv; åh tack !!

åh du var också på jensens! så värt <3

Liene

Låter som du fick en bra dag :D Min var helt vanlig förutom att jag och mamma köpte glass igår, haha, fast äter glass rätt ofta nu för tiden.
Goda saker på bilderna :) Mums!
Kram

Kajsa

Hej ha en bra dag.

Isola

min dag var inte alls rolig. Inte enns min pojkvän önskade mig en glad alla hjärtans dag :( sedan bråkade vi typ hela natten!

Cajsa

det som är på den första bilden vill jag HAAA! :D

Elin

allt bra?

Amanda

Såg riktigt gott ut :)

Popkungen

Men näää så gottttt!!!!

Sarah

Så mkt gott :)

Julia

Haha fy vad gott det ser ut!! :D

basebollivet.blogg.se

Oh ja, choklad är bäst.

Nathalie Tegelstam

Sv; tack :)
ååh, älskar gelehjärtan!

ronja norlén

alltså ååh vad gott det ser ut! blir så sugen på choklad haha

Ghadia

va gott!

Amndz

Inte alls läskad eller avundsjuk.. :D

frida helin

bloglovinbyte? :) kommentera i min blogg om du lägger till mig så jag kan lägga till dig med :)

Emelie -TVÅ Tävlingar på bloggen-

Oh va gott :O

elin stridh

Tack! Ha en fin kväll!!:)

patriciac.blogg.se

Ha en underbar helg sötnos♥

Rebecca

så gott! ;)

Carro - http://four.blogg.se/

mm, ser sjukt gott ut!

Moa & Nessie!

åh gott!

allt bra? :)

var gärna med i veckans person nu på bloggen! :)

http://mownew.blogg.se/2013/february/vill-du-bli-veckans-person.html

Kolaco

Fin blogg!

Thea

Åh vad gott!
Kolla gärna in min blogg!
Kram

Anonym

ååh fina bilder :) hoppas att du hade en fin dag

Linda

Men gud vad gott allt ser ut fast ta bort grädden och apelsinen på den första bilden så blir den god. Jag hatar grädde o apelsin kan jag inte äta

CAISA KÄLLGREN

åh vad mysigt!! allt bra? :)

JUNITJEJ

MUMS SÅ GOTT!

ninni

ser gott ut :D

LinnJ

Allt bra? :D

Q

asken från marabou är sååå god!!

Agnes

Åh det ser super gott ut! :)

Kolla gärna in min klänning som jag har sytt! :)

frida helin

gott!!

S I L V E R S T J E R N A

åh jädrans vad gott!

Joss

Åh gud va gott allt såg ut! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: