by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Godmorgon vänner! Det är så himla skönt att verkligen få sova ut, det gjorde jag idag. Fast jag hade nog kunnat sova ännu längre. Men nu är jag i alla fall uppe och ska börja fixa mig lite smått. Jag ska möta Filip och så ska vi åka och träna. Vad som händer efter det och ikväll har jag inte riktigt planerat, men om inget roligare dyker upp så tänker jag bänka mig framför Melodifestivalen.
Hoppas ni får en bra dag ♥
Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

baratilda - matilda

Jätte fin blogg!
allt bra?
kram ^^

chinette

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?

Nelly

allt bra med dig?:)

emma.

fin bild! :)

Sintia

Snygg blogg! Hur mår du? :)

Sarah

De e så himla skönt me sovmorron :) Fast man e typ alltid trött ändå när man vaknar xD

Cajsa

ska du se på mello i kväll?

patriciac.blogg.se

Att få sova ut är lätt bland det bästa som finns:)

Rebecca

fin bild :)

Tove

Jättefina bilder

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack :)

superfin bild!

basebollivet.blogg.se

Kan vara rätt skönt med en lugn Mellokväll :)

Sarah

De e riktigt skönt att få sova sålänge man vill :)

bella davis

Hej där! haft en bra helg än ås länge:)? kram

Natalie

Ja helt okej :) Fin bild!

Linda

Hade du en bra lördag?

Hanna

Fin blogg

Fanny

Tack så mycket!
Fin bild

hanan ebba axelsson

Hallå hallå! Allt bra med dig? Kram

- fin blogg! :) Lust att göra ett bloglovin byte?

Peppbloggen

Fin bild!:)

julia

Fin bild!

★ E D I T H ★

så fin bild!
ALlt bra idag? :)
Kraam! ♥

ebba

Allt bra ? :)

Moa<3

hej vill du göra bloglovinbyte ? :)

Elin♥

Jättefin blogg du har! :)

Caroline Tano

Jätte fin bild!

Emma Olofsson

Vilken fin blogg du har!:)
Hoppas du haft en bra helg!:)

Inga-Linn

Vilken härlig bild! Ja, jag älskar att sova ut, det är så skönt!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: