by amanda

| Vardag
Vilken charmig bild..
Hej kompisar! Nu är vi inne på en ny vecka igen och jag kan meddela att jag har börjat att räkna kalorier. Om det går bra och jag lyckas hålla det i några veckor så kan jag berätta mer om det. Jag skulle i alla fall stanna kvar efter skolan och plugga matte men läraren var på möte så jag åkte och tränade istället med Elin och Filippa. Vi gick på ett gympa/medel pass. Jag har inte gjort så mycket annat idag, ska fortsätta kolla på Desperate housewives nu. Puss&Kram
patriciac.blogg.se

Förlåt men det är JÄLVLIGT dumt att börja räkna kalorier Amanda:(

Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

- fin du är! :)

Therese

GUD vilken snygg design!

Natalie

Åh det gör jag och min pappa också! Vid varje middag sitter vi och försöker få in vad vi har ätit haha! Lite kul när man har någon att göra det med faktiskt :) Och bra för man blir väldigt medveten om vad man äter!

madde!

fin!

sv: :) hoppas du haft en bra dag!

Inga-Linn

Hur kommer det sig att du tänkte börja räkna kalorier?:)

Emelie -TVÅ Tävlingar på bloggen-

oh va fin du är!

J

Hej! Fin blogg, hur mår du? Kolla gärna in på min blogg och lämna en önskan om vad jag ska skriva om på bloggen, eller ställ ett par frågor i frågestunden :)

basebollivet.blogg.se

Ett tips. VÄG maten! :) Lättare att hålla koll.

Carolina Thoor

Hehe :) allt bra idag? <3

Emelie

Fin du är! :)

Agnes Eriksson

Vackra du! kram

Ella

fin blogg :)

Liborius

lät som en bra måndag hoppas din tisdag också är bra:)

alltid så fin! <3

- jag veeet, äckligt när man tänker efter hur mycket socker det verkligen innehåller :p

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

vännen, vad glad jag blev nu. Det var det bästa beslutet du kunde göra♥ Stolt över dig!

chinette

söt du är :)

jennifer

Du har så fruktansvärt fint hår bruden! love it! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: