by amanda

| Vardag
Bilder lånade från we<3it och tumblr.

Godkväll käraste. Idag slutade vi skolan 2,5 timmar tidigare. Jag valde att stanna kvar en timme och plugga till matte provet. Sen åkte jag och mamma till farsta centrum, tog en fika och kollade i några affärer. Jag hittade en tröja jag ville ha men den fanns inte i rätt färg så vi åkte til Haninge centrum och köpte den där istället. Vi köpte med oss Subway hem också. Nu ska jag kolla på Top Model Sverige som jag missade igår. Hoppas ni har haft en bra tisdag ♥
Inga-Linn

Härliga texter! Gillar verkligen sånna!:)

Liene

Gillar de sista två citaten :)

Michaela Magnusson

- Jaaa :)
Älskar sånna citat!

Malin

jättebra texter:)

sv; tack!

Emelie

Bra citat!
Sv; så lite så :)

♫♪ sandra T

bra citat :)

Sarah

Va skönt o sluta tidigare :)

emelie

Älskar tumblr! :D

bella davis

hej där! haft en bra dag? kram

Andrea

Bra texter!!!

sanna

Härliga citat. Kram!

REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

fin blogg :) lust att göra ett bloglovinbyte? kram

ronja norlén

låter som en bra dag ändå :)

basebollivet.blogg.se

Bra texter!! :)

Natalie Salazar

godmorgon :D

Merve

Allt bra ? :)

Natalie Salazar

hopaps att du får en fin onsdag :D

Sofia

Härlig pepp!

hanna

bra texter :)

Amanda

Skönt att sluta så mycket tidigt :D

Sara

Kloka ord! :)

Alexandra

Va fin design :)

Hanna Andersson

Top Model är verkligen jättebra!! :)

Märta Dahlström

Jättefin blogg! :D Verkligen ! Älskar designen ! Vart har du gjort den ? ;D

Malin

Vad fin blogg du har! :)
Lust att kika in på min och lämna en kommentar? Kram

❤ W I L M A S A B I N A ❤

Så sanna texter.. fin blogg! :)

Matilda Johansson

Svar: Ja!
Bra bilder!

simone

grymt fin blogg kram! blogglovin byte?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: