by amandas

| Vardag
Imorse när jag skulle gå hemifrån, vid 8 tiden så fick jag ett sms av min skola där det stod att första lektionen var inställd. Så jag började halv 12 istället och slutade halv 2. Det var ganska skönt men ändå små segt, om skolan smsat lite tidigare så hade jag ju kunnat somna om istället men det kunde jag inte efteråt. Efter skolan åkte jag och tränade med Filippa. 
 
Papi kom dessutom hem från Thailand idag, efter två veckor. Så vi åkte och åt på en pizzeria, handlade och svängde förbi mamma för att hämta saker. Jag älskar när mina föräldrar är utomlands utan mig för då får jag massa presenter när de kommer hem. Denna gång fick jag ett par solglasögon från Ray Ban, dock kopia. En mascara, trådlösa högtalare, ett linne och ett par converse, förmodligen kopior där med.. Nu ska jag kolla på Desperate housewives. Puss&Kram
Sanna

Fin du är :)
SVAR:
Jadå det var det :) daim-brownie :)

s

åh så skönt att börja senare :D

Inga-Linn

Vad skönt att första lektionen var inställd. Då fick du ju sovmorgon!:)

Ellen

Fin blus!


Nu har jag dragit igång en frågestund på bloggen, om du vill får du gärna ställa nån fråga!

Liborius

fin blus!

Emelie -Tävling på bloggen-

vilken fin bild :D

finis!

sv; jag har varit med dennis idag! dudå? :D <3

Sandra

Gud vilken fin blus! Vart har du köpt det? :)

Lotta

Vet du, att jag tycker du verkar vara väldigt bortskämd. Spec. din pappa verkar ha väldigt gott ställt: många utlandsresor, ofta restaurangbesök, fint hus, städhjälp hemma m.m.

Sarah

Va gott me pizzeriamat :)
Kul o få presenter :)

Ida ♥♥

Så fin du är!

Sv: hihi tack snälla! :') Kram

Felicia

Fin bild<3

basebollivet.blogg.se

Snygg grön färg.

Penelope

Åh, jag vill också börja 12 haha! Fast att sluta 11 på fredagar är rätt bra det också :D Sjukt fin blogg!
Kram

ronja norlén

skönt att sluta tidigt :D

Mushtaq

Fin blogg

Jennifer

Fin bild :)

M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

Emma Olofsson

Fin bild på dig!:)

emelie

Fin du är! Åh vilken fin topp!:)

julia persson

Superfin blogg. Kika gärna in min!
Hoppas du får en bra dag :)
kram!

hanna

du har så fint hår tycker jag!

ninni

fin bild :)
har en liten frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ lite frågor :)
http://ninnii.blogg.se/2013/february/liten-fragestund.html#comment

Sara

Fin blogg! :)

srcryttarna / Emma

hejsan!
väldigt fin blogg du har!
vad har du för planer inför helgen?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: