by amanda

| Vardag
Glöm inte anmäla er till veckans blogg som avslutas imorgon!

http://cdn1.cdnme.se/2523916/6-3/img_8395_51247765e087c30843da228a.jpgGodmorgon sötisar.. Dock har jag varit vaken hur länge som helst. Pappa väckte mig redan vid 8, varför då undrar väl ni då? Ja det undrar faktiskt jag med. Har i alla fall ätit en god frukost med nybakat bröd och nu håller jag på att fixa mig. Om några timmar ska jag ta bussen till Stockholm igen, ska träffa Ulrika på en fika. Ikväll ska Lisa och My sova hemma hos mig. Jag hoppas ni får en lika bra lördag som jag ska ha. Puss&Kram
Tuva Ek

Ha det så kul då! :D och söt bild! :)

My

Hoppas du får en bra dag! :)

Sofia

så fint hår!

Carolina

Fin bild :D <3

M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

★ E D I T H ★

så fin due!
Allt bra idag? ^^
kraaam!

hanna

fin bild!:)

Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Linda

Hoppas du får en bra dag:)
Har du tid kanske du skulle kunna kika in på min blogg. Kram :)

Felicia

fin du är<3

Natalie

Mysigt med en fika :)

Terese

Fin bild! :)


sv; Tack!

Vilken fin blogg, gör du bloglovin byten? kram :)

Liborius

kul med Stockholm:)

My

Allt bra? :)

JohannaStekpanna

Vilket fint hår du har!

Intresserad av bloglovin byte?

jonna

Hoppas du har en bra lördag! :)

ebba och fiona

okej, fin du är!

Helen

Jag vaknade själv så tidigt! Ångest :P

madde!

guud vad fin!♥

sv: okej skönt, jo det är toppen:)

Agnes Eriksson

snygg! kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: