by amanda

| Vardag
Hej vänner! Först måste jag bara be om ursäkt för att jag inte la upp veckans blogg igår utan idag och det var för att jag helt enkelt glömde bort det. Efter bowling matchen, som vi för övrigt förlorade så åkte jag och Lisa hem till mig och gjorde pannkakor. Efter det somnade vi på varsin soffa men klockan 21 var det bio dags inne i stan med My. Vi såg på beautiful creatures, kommer upp ett inlägg om den senare. 
 
Idag så hade jag planerat att bara ta det lugnt hemma. Men Filip ringde så jag följde med honom till stan istället. Vi köpte present till hans pappa, fikade och sen hem till mig för att kolla på film. Vi såg på Johan Falk och sen han gick har jag bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag till tandis så är lite små nervös, efteråt ska jag gymma. Hoppas ni har haft en bra dag ♥
Moa & Nessie!

sv; tack, allt bra?

Fin due!

basebollivet.blogg.se

Vad gulliga ni är!

emilia

Fina bilder! ;)
sv: oj, det tänkte jag inte på :P

Liborius

så himla gott med pannkakor:D

Cajsa

god morgon amanda! :D

Sarah

Så fin tröja du hade på dig på sista bilden! :)

Sarah

De lät som 2 bra dar :)

sofia tysklind

fin design!:)

Victoria

Hej Sötis! Vilken mysig blogg du har. Jag är rätt ny på det här med att blogga men om du vill får du väldigt gärna titta in på min blogg!

Puss!

LINNEA

söta bilder !

M I C H A E L A

- Det är alltid fint med blått! :)

Haha fina bilder! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du gillade filmen. Jag tyckte om Beautiful Creatures i alla fall:)

LIENE

sv: Det är awesome med mig :D Med dig då?

Hoppas det går bra hos tandisen, att alla dina tänder är friska.

sara

Jätte fin blogg du har! Allt bra? :)

nathalie

Härliga bilder :D

♦ ELLI ♦

Vad söt du är!

Nelly Stigh

allt bra med dig?:)
KRAAM

Helen

Åh de låter som en underbar dag, med bowling, äta gott, vila lite och sen´bio:)

Jag vill också:)

haha roliga bilder :') <3

cassandra gigel

söta bilder :D

julia

Grym blogg!!

Tyra

Alltså helt ärligt. Vem tror du att du är? Du ser långt ifrån bra ut i ansiktet, din kropp är inte heller fin, sen har du en riktig ful och tråkig frisyr samt riktig tant stil. Ändå så kollar du ned på tjejer och tror du är bättre än folk, haha, alltså du är så patetisk. Du är liksom den tjejen på festen som inte passar in.. Ville bara säga det efter att jag såg dig ännnu en gång häromdagen kolla ned/bitchblicka några snygga tjejer. Puss

lisasofie

Tyra din lilla fitta, vem fuck är patetisk här? Du sitter och kommenterar en blogg med bara ett förnamn, det är patetiskt. Om du nu sätt Amanda kolla ned på folk så många gånger och tycker att hon är ful, varför säger du inte till henne face to face din fega slyna istället för att framföra dina anonyma åsikter i en kommentar? LYSSNA NU DITT ÄCKEL SKRIV TILL MIG PÅ FACEBOOK, HETER LISASOFIE NIKOLAJIVA DÄR SÅ KAN VI SE OM DU FORTFARANDE VÅGAR HA DINA ÅSIKTER!

youngwoman

vart har du köpt din klädhängare? funderar att köpa en till sovrummet, har dock två walkincloset men får endå inte plats med kläderna:O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: