by amanda

| Vardag
Igår efter en jätte mysig fika med bästa Ulrika så mötte jag My och Lisa. Vi köpte lite god saker och gick hem till mig. Lagade tacos och satt och pratade. Elin, Annie och Filippa kom hit lagom tills Mello började. Efter det åkte vi hem till Eddie på lite chill krök. Vi körde pek leken, jag har aldrig och bla bla. Det var ganska kul.
 
My sov hemma hos mig och nu väntar vi på att Lisa ska komma hit. Vi ska äta frukost tillsammans och sen ska de följa med mig till bowling hallen. Jag ska spela match idag så det är kul att mina vänner vill följa med och kolla på. Ha en bra dag ♥
Amanda

Vilka lag spelar på torsdag som du ska se på? :)

Emilia

låter riktigt mysigt och vilken fin header du har!

Emelie

Gott med tacos! :)

♫♪ sandra T

gott!

Liborius

gott:D

Peppbloggen

Har du också lov nu? :D

selma

allt bra ? :)

Tuva

Verkar som om du har haft det bra! :)
Och lycka till! :D

Emma

Så mysigt!

MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hej :) vad händer denna söndagskväll?

Melinda Nyrén

Åå vad gott det ser ut!

Tack så mycket!
Allt bra med dig?

Förlåt för sent svar!

felicia

Hej, super stilig blogg!
Kika gärna in på min där du kan läsa om mode/shopping/skolan/ridning/kompisar/livet/åsikter osv..
Ha en super fortsatt kväll, kramar ♡

MADDISENJ

gott

EbbaBloggen

Finns få saker så goda som tacos :D

Matilda Johansson

Vad mysigt! :)

LIENE

vad konstigt jag drömde inatt, kom just ihåg att det var något om tacos :S

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mumsigt:)

Emelie

Åh vad gott! :D

Btw så får du jättegärna ställa frågor i min frågestund! Alla som frågar fler än 5 frågor får en länkning! ;)
Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer :)

A

Åh, så gott det ser ut!

Natalie Salazar

åååh va GOTT!!!

♦ ELLI ♦

Fin blogg!

gott!

Ida ♥♥

Tacos är alltid gott!
Sv: tack detsamma! :D

Inga-Linn

Såg gått ut!:D
Sv: ja, det var det verkligen!:)

Ctina

ååh vad gott! sugen jag blev på taccos nu haha :)

felicia

åh, så sugen jag blev på tacos nu

frida

Fin blogg!

Agnes♥

Jättefin blogg! Allt bra?

Helena

Ser supergott ut!

emelie

oh va gott!!

S I L V E R S T J E R N A

gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: