by amanda

| Vardag
Ännu en dag som varit så hektiskt så jag inte har hunnit blogga. Har försökt flera gånger men alltid kommit saker emellan. Jag var i alla fall hos tandläkaren imorse, det gick jätte bra och efter det drog jag och tränade. Vid halv 4 mötte jag Cecilia och Oliver, vi åkte och bowlade. När jag väl kom hem efter det åkte jag, pappa och syster iväg och käkade. Pappa skjutsade mig sen till centrum, mötte Elin och Filippa. Vi tog en kvälls fika på Espresso House. Nu är jag äntligen hemma, är riktigt trött så ska snart gå och dejta kudden. Puss&Kram
M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

Sarah

Va bra att de gick bra hos tandläkaren :)
Bowla som e så kul :)

Sarah Persson

Jag vill också bowla!

Tove

Älskar din design

Emelie

finis! ha en bra onsdag!

usch, så fin!! <3

Inga-Linn

Usch, gillar inte tandläkaren!:(

Liborius

mysigt med kvällsfika:)

Malin Wallin

Haft en bra dag? :)

Kram!

Agnes Eriksson

fin! kram

Othilia Li

Söt blogg!

Lalitta

Jättefin header!

Tova - UNBEATEN.SE ♥

Härligt att tandläkaren gick bra! Va fin du är dessutom. Allt bra?

basebollivet.blogg.se

Man har ju ett liv också. Eller ni har det. Jag saknar liv. That's why I blog.

★ E D I T H ★

Allt bra idag? ^^
Kraaaam!

julia

Så fin bild!

| josefine arvehall ~ foto |

Allt bra idag?:)
kram

cassandra gigel

finis!
sv; tack :D

christella

Hej fin blogg, och riktigt fin design! Allt bra med dig? Kram :) ps: Tjusiga bilder du har :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: