by amanda

| Porträtt
Bild från idag.
 
Det har varit så himla fint väder idag. Har spenderat några timmar framför kameran, dock blev de flesta bilderna inte alls bra. Jag träffade i alla fall Annie, Olivia, Julia, Emelie, Wille, Rikard och Tage en stund. Vi var bara ute. Sen gick jag hem till farmor där vi blivit bjudna på middag. Kom hem för en liten stund. Jag vet inte vad som händer ikväll men Lisa ska sova hemma hos mig. Puss&Kram
Inga-Linn

Skönt med fint väder, här är det bara slask!:(
Sv: Det blir nog att plugga. själv?

Moa & Nessie!

sv; mums jaaa, fin bild på dig!
allt bra idag? :)

JoJo

Fin bild!

♫♪ sandra T

finis :)

Nathalie

Tack Amanda!!!!

Himla fin du är!

Felicia

Fin du är<3
sv: musik, sj?:D

Daniella Book

Allt bra idag då? :D

drömutseende! <3

hanna

så otroligt fint hår !:)

cassandra gigel

fin!

Natalie

Jaha okej, kul :)

Finis!

Agnes

Min favvoblogg, förebild och massa är du för mig, vill du göra ett länkbyte? Hoppas du kan kommentera 5+ saker jag kan blogga om gummsi, kram o puss :*

Malin

så fin du är!

LIENE

sv: Vad bra :D
Fin bild på dig.

Mickis

Fin bild! :)

basebollivet.blogg.se

Skönt med fint väder.

Svar: Haha, jag är hemmafru.. mitt liv är vad det är!

Kaffehörnan

De var typiskt, nästa gång blir dom proffs

M A T I L D A ♥

Fina du ! :)

llouiceolsson ' ♥

oj, vilka fina bilder!
allt bra med dig? ♥

Amndz

Det är så för mig med. Står framför kameran i någon timme, massor av bilder. Typ 1-5 bilder som blir "okej", haha. *Suck*

MADDISENJ

Väldigt fin bild!

Anonym

skulle vara jätte snällt om du gick in i min blogg och ställde en fråga:)

http://barasandrras.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comment

Agnes

Sv: gör du länkbyten? Brw, orka med folk som klagar på dig, du är så jävla fin och jag har inte heller perfekt kropp, det har ingen. Va stolt över dig själv och dom som tror att dom är coola bakom skärmarna kan skaffa egen blogg och se hur kul det är när någon hackar på dom. Vi gör detta för en kul sak och vi gillar bloggingen så alla patetiska skitungar kan själva se hur kul det är att bli nätmobbad da ut och da in. Du är helt perfekt på ditt egna sätt! <3

Sarah

Mysigt att va bortbjuden på midda :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: