by amanda

| Vardag
Frukost från i förrgår.

Hej alla! Först måste jag bara tacka för alla söta och stöttande kommentarer angående svar på tal inlägget, ni är alldeles för söta ♥ Igår var jag och Lisa bara hemma hos mig och myste, vi bakade kladdkaka och kollade på Paradise hotel. Idag har vi varit hos min hudläkare, kollat i stan och slappat hemma. Mot kvälls kvisten åkte vi till Globen, åt på Subway och sen var det Djurgårds match på Hovet. Egentligen hejar jag inte på något lag men Lisa gör ju det så var där med henne som moraliskt stöd. Jag kom hem för en liten stund sedan och nu sitter jag med ångest över hur jag ska göra med skolor. Min skola ska ju läggas ned i höst. Menmen, puss på er ♥
♫♪ sandra T

gott!

basebollivet.blogg.se

Men mumma mumma!

Inga-Linn

Åh, den frukosten såg asgod ut!:)
Sv: Tack fina du!:)

Nathalie Tegelstam

Mums, ser riktigt gott ut :)
Sv; Tack så mycket!

MADDISENJ

mums vad gott det såg ut

Helen

Åh så gott! Nu vart jag ju sugen :)

liborius

men åh vad gott:D

Enya♥

Åh va gott! :0

gud vad gott!! :) <3

Felicia

mums!:D<3
sv: absolut<3

Ida

Mums vad gott!

Liene

Ser gott ut!!

Malin

gott det ser ut!

† iris

sv; jepp, visst är det!

ser helt skit gott ut! :)

Anna Sörlin

åh plättar! <3

sofia

åhh vad gott med plättar :D <3

Amanda

Åå vad roligt :D

assala

Super fin blogg!:)
kika in på min blogg & kolla in bloppisen gärna!:)

Olivia

mm ser gott ut :) <3

Michaela Magnusson

Vad sugen jag blev på banan nu... ^^
- Vad bra :)
tack så mycket!

Skönt med fredag eller? :D

Emelie

Så klart man finns när den finns sådana person som sitter och skriver massa skit!! Usch va tråkigt att din skola ska läggas ner!!:/

nathalie

Ja verkligen :)

Åh vad gott, nu blev jag ännu mer hungrig... ^^

jonna

åh, så gott det ser ut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: