You're the piece of me I wish I didn't need

| Vardag
 Idag har det varit en lång dag och nu är jag riktigt trött. Vill bara kasta mig i sängen och sova resten av veckan, men först måste jag kolla på Paradise hotel. Idag efter skolan åkte jag direkt till körskolan, riskettan stod på schemat. Jag kom dit vid 4 och kom därifrån vid 8, härliga timmar det. Lagade pannkakor när jag väl kom hem. Nu är det bara 9 dagar kvar till jullov, käämpa!
Inga-Linn

Fin du är!:D Skönt med jullov!:D
Sv; Ja, det är det minsta man kan säga, blää:(

Emmy

Mmm pannkakor :)

sv;
Åh taack snälla hihi :D

milina.blogg.se

Skönt med lov!

linah

haalsbandet<3

Amanda Jönsson

Fin du är!
SV: Tack :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du får vila i helgen♥

Emma - The one & only

fin bild:D

Paulina Holmberg

fin bild :) skönt att det snart är jullov ;D inte sååå långt kvar!

Emelie

Åh vad skönt med bara 9 dagar kvar i skolan eller 8 blir de väl idag?? ;) så kämpa kämpa kämpa nu!!=)
verkade som de gick bra på körskolan med! kul!!=)

Sv: åh ja visst är dem!!kramar

isabellaa

så fin du är! :)

saandrafoto

längtar så mycket till jul! :D

♫♪ sandra - en musikblogg

gott med pannkakor!

Agnes Eriksson

sv: ååh tack.
Så fin! kram

Ida

Så fin!

Linnéa

Så fin tjej <3

Linda

jätte fin bild

Linnéa

Hur mår tjejen idag då? <3

☆Z I N J A☆

så fin du är!

Johanna - A dream as model ♥

fin :)

Boel

Gott med pannkakor!

Sv: Haha tack :D

Sofia

fina du! kämpa på :D

Carolina Thoor

Jätte fin bild :)
Ja det är alltid lika mysigt!

Linda

j'tte fin!

Nathalie Tegelstam

åh 9 dagar är ju verkligen ingenting ju :O shit vad tiden går fort

Inga-Linn

You and I med One Direction, älskar den låten!!:)

Princess Lilla Lii

vad söt du är :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: