You can't have my heart and you can’t stop my voice but do what you want with my body

| Inspiration, Vardag
Untitled #14
 
Untitled #14 by amandalindstrand featuring Justin Bieber
 
Hej kompisar. Jag gick upp vid 7 igår och var på plats hos körskolan halv 9. Blev en timmes körlektion där vi övade på backning och sen mötte jag Filippa i Skanstull. Vi hängde en stund innan det var dags för mig att gå till skolan. Slutade vid två, gick hem och kollade på Vampire Diaries. Pappa hämtade mig och vi åkte och handlade. Senare på kvällen stod Paradise hotel på schemat. 
 
Idag har jag varit i skolan, gick lite tidigare för att plugga inför ett prov med Mysan som kommer på tisdag. Svårt är det men vi kämpar på. Så nu sitter vi hemma hos henne och så småningom ska jag börja röra mig hemåt. Hoppas ni haft en bra start på veckan ♥
Ida Lindborg ♡

Åh snyggt!

SV: hihi tusen tack! :D kram

☆Z I N J A☆

vad snygga klädeer^^
jag har prov på torsdag, så jobbig skolan är ibland alltså:)

cassandra gigel

snyggt!

Inga-Linn

Hur ofta ungefär är du på körskolsan?

Ida

Fin outfit!

Nathalie Tegelstam

snygg outfit :)

Madeleine Jonsson

Snyggt

Kajsa Johansson

Kul med körning! :)

Patricia

sv; Tack Amanda!

Vad fint!

Snygg outfit!

ViktoriaCaroline

Snygga grejer! :)

Emmy

Helt rätt att kämpa inför ett svårt prov!!

sv;
Åh tack så jättemycket ^^

elin stridh

shortsen !! :D

Kelly

Vad coolt :D

Linnéa

Jösses sååå himla snyggt <3

Kashaya

Snygg outfit. Lycka till med provet

Boel

Snyggt! Och övningskörde också igår på körskola haha :p

Sv: Ja, det var jätte gott! :D

Emelie

Riktigt snygg kollage!=)

aina [fotoblogg]

Vilka snygga shorts! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Supersnygg outfit!:)

sv: tack:) Kramisar♥

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

milina.blogg.se

Snyggt!

Amanda Eriksson

shiit skorna, så snygga!!

sv: jasså när va hon i sverige? :D kram

Agnes Eriksson

sv: eller huur!
Snyggt! kram

linah

ååå allt är så snyggt

MATILDA

snyggt!

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt ju :D

Emelie

Snyggt!
Jätte fin blogg förresten :)

Himla snyggt linne och klackar! :)

M A T I L D A ♥

så snyggt!

Hanna

Snyggt!
Hoppas du haft en bra torsdag :)

jonna

jadå :)
snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: