Veckans blogg + vinnaren

| Tävling
Vinnaren av veckans blogg hittar ni här! Grattis, du kan nu hitta länk till din blogg i min meny :)
Du får endast anmäla dig en gång, inget spam. Vinnaren kommer att få en länk till sin blogg i min meny ovanför headern i en vecka, och i ett inlägg. 
 
Andra kommentarer hänvisas till inlägget nedanför!
Ida

Jag är med!

Kelly

Jag är med :D

Amanda Jönsson

Jag är med!

SV: Tack :)

Inga-Linn

Jag är med:)

Lina

Jag är med!!

Emelie

Jag är med!=)

jag är med :D

Cajsa

jag är med! :D

sv. hehe ja verkligen! :D

men nu ska jag ta och försöka sova lite.

Celine

Jag är med!

Linnéa

Jag är med, såklart <3

Emmy

Grattis till vinnaren :D Jag är med igen! :D

elina

Jag är meeed :D

Linda [fotoblogg]

Jag är med :)

En plats i solen

jag är med

CORNELIA

Jag är med!

☆Z I N J A☆

jag är med:D

♫♪ sandra - en musikblogg

jag är med!

En flicka som är stark

åh jag vill vara med :)

emelie andersson

jag är med :D

sv: okej när var det då? :)

Moa Persson

Jag är med!! :D

HJJONSSON

I'm in

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Jag är med:)

sv: jaa verkligen!:) Kramisar♥

MATILDA

jag är med! :)

Esmeralda

jag ä rmed

Agnes Eriksson

sv: men eller hur!
jag är med! kram

Lotta

Jag är med :)

Sv: Jag för jullov den 19e men sen ska jag jobba den 20e så det känns som om jag inte blir ledig förrän den 20e ändå :)

aina [fotoblogg]

Jag är med :)

Linda

jag är med :)

Agnes Bjurek

Jag är med! :)

Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Jag är med!! :D

bexollila.

jag är med :D

tack hihi men bobby är det som gör hela bilden söt hehe!

sv; det var aaaaasgott!

Jag är med ♥

Amanda

Jag är med :D

Jag är med! :)

Malin

jag är med:)

LORISSA LOVEBOMB

Jag vill vara med :)

Frida ♦

jag är med! ;)

Kashaya

Jag är gärna med.=)

emma

jag är med :)

Emma

Jag är med! :)

Nnad ♥

Jag är gärna med! :)

Johanna - A dream as a model ♥

Jag är med! :D

Clara

Jag är med! :)

LIENE

sv: Ja dem är det :D

Jag är gärna med. Kan ju prova.

Kajsa

Vi är med :D

KassandraPalma

jag är med!

Kaffehörnan

Jag är gärna med

Jag är med igen! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag är med :)

Sanna Johansson Bizzozero

Jag är jätte gärna med sötnos! :)

MINNA

Jag är gärna med om det inte är för sent!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: