There's only one thing left here to say, love's never too late

| Djupt
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
Not even the Gods above can
Separate the two of us
You and I
Emelie

Är det en Justin låt? :)
sv: okej men då kanske jag ska satsa på att se den :D

LEOS SMINKBLOGG

Fin bild på dig! :)

Emelie

Så fin du är :)

kaffehörnan

Ojoj kära nån som du lyser i denna klänning

Moa Persson

Gud vad fin!! :D

milina.blogg.se

Fin bild!

LIENE

Fina bilder :)

veronica eriksson

Jättefin bild tjejen! :) Kram

HJJONSSON

Vacker!

Inga-Linn

Underbara låten..den är såå bra!<3

Du har just blivit utmanad på mig blogg!:D
http://livetenligtingalinn.blogg.se/2013/december/utmanad-av-celinelfbloggse.html#comment

sandra

fin bild :)

sv: aha okej, då förstår jag :D

Sandra SG

så fin du är!

sv: tack så mycket! blir jätte glad :)

Cajsa

hur är det med sötnosen idag då? :)

En plats i solen

Nej förhoppningsvis inte!

Jätte fin bild :)

Linnéa

Så himla fin tjej & bild <3

Amanda

Fin du är!

Amanda [SPONTAN]

Superfin bild på dig :)

Emelie

Vad fin du är!!=)

Maja

Fint! :)

Så fin!

Johanna - A dream as a model ♥

fin text och fin bild :D

Clara

sv: Tack!

Fin bild, ha en bra kväll :)

aina [fotoblogg]

Vad fin du är!

Caroline Blomberg

åh så fin du är!
sv: tack så mycket fina du! kramkram

Amanda Persson

bästa låteen!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

himla snygg klänning :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin du är :)

Sofia

fina du :D

linda

va fint

F R I D A - M A R I A

Så fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: