Resumé 2013, del 1

| Vardag
- Hade en grym nyårsafton med tjejerna, eller början i alla fall.
- Bokade och avbokade resa till Rhodos.
- Exprimenterade med kameran jag fick i julklapp. 
- Fick en del elaka kommentarer men fick många fler stöttande, snälla. 
- Började räkna kalorier men fick ångest och slutade.
- Fick jobb som telefonförsäljare men ringde och tackade nej. 
- Spelade curling för första gången med skolan. 
 
- Fyllde 17 år och firade min och Elins födelsedag med alla tjejer på resturang.
- Sprang runt och letade efter påskägg på landet.
- Gick på min första hockey match med Lisa. 
- Firade valborg med nära, goda vänner. 
- Var på Top model event.
- Bloggen fyllde 5 år. 
- Bestämde mig för att bli ljusare i håret. 
- Fick en macbook air av skolan. 
- Jag och mitt lag hamnade på andra plats i Junior League - bowling tävling. 
 
- Åkte upp till landet och jobbade nästan varje dag efter vi fått sommarlov. 
- Lisa och Filippa följde med upp till landet under midsommar, My kom dagen efter. Grymma dagar. 
- Köpte mitt åttonde par converse. 
- Spenderade många kvällar utomhus med tjejerna i värmen, pratade och skrattade. 
 
Fortsättning kommer..
Inga-Linn

Åh, grymt inlägg! Hela mitt år kommer senare!!:)

En plats i solen

Låter som första halvåret var riktigt bra :)

haha, taxi inlägget är en roliga historia bara :)

Ella

Vilket mysigt år! :)

Kashaya

Kul med årsresume.=)

milina.blogg.se

fina bilder :)

ida'

skulle jag kunna få låna skyltarna januari osv? :)

vilmala

Roligt inlägg :D

linah

hoppas fortsättningen kommer snaaart<3

isabella

Så fina bilder! :D

Linnéa

Mysigt första halvår 2013 <3

Carolina Thoor

Åh sådana där bilder är alltid kul att kolla på :D <3

Karin Lygnersjö

Sv: Tack! :) eller vad man ska säga ^^

Låter som du hade en rätt bra start på 2013 :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Din jul :D

Ditt första halvår verkar toppen :)

Emelie

Verkar som ett bra år! I början av kanske lite sådär p.g.a. kommentarerna?? Vet hur de känns, och blir så jävla arg på idioter som sitter och skriver massa dumheter till en, plus att dem är jämt anonyma!! fast de finns ju en ip-adress, som dem inte förstår, så jävla dumma i huvudet.. Så nu finns jag för dem som blir illabehandlade via nätet, så jäkla onödigt att bli det, men de är väl de man måste acceptera när man har en blogg antar jag!! Men tycker det är väldigt onödigt!

SV: åh ja visst är dem!

Olivia

Intressant! Jättefin blogg, har du laddat ner denna designen någon stans? :) kram

Christina

Lät som en bra start på året trots de elaka kommentarerna.
Vad kul att du har bloggat i fem år :)

sandra

Kul och läsa :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfina bilder:)

sv: tack så mycket!:) Kramisar♥

Nicolina

Kul att läsa :)

Sv. ja, verkligen^^

Malin

roligt inlägg!

Hanna

Fint :)
Rolig grej att göra!

saandrafoto

kul att läsa! :D

Du verkar ha haft en bra början på ditt år! :)

Låter som en bra början på året! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: