Min julafton 2013

| Vardag
Hur var eran dag igår? Min var jätte bra, mysig och trevlig. Som varje år vaknade jag upp hemma hos pappa, åt frukost och duschade. Vid halv 12 kom släkten, vi åt en god lunch och lite senare öppnade vi julklappar. Vid 3 såg vi såklart på Kalle Anka och efter det åkte jag och min syster hem till mina kusiner för att fira med mamma och släkten på den sidan. Vi åt middag nästan direkt, sedan kom tomten och efter det öppnade vi julklappar igen. Efterrätt efter det och sen åkte vi hem. Det var en bra jul men hade varit roligare om alla kusiner hade varit på plats. Jag har fotat alla mina julklappar som kommer upp så småningom och tills dess vill jag bara säga tack så mycket för alla julklappar och för en super mysig dag ♥
 
Tyvärr togs inte så många bilder i år eftersom jag ändå inte vill publicera hälften av de. Men några ska ni få :)
En plats i solen

Fina bilder. Lät som en bra julafton :)

Alicias Fotoblogg♥

- Lät som en super bra julafton! :D Mysiga bilder!

PINKPIERCINGS.se ♥

Mysiga bilder :D

svar: God jul! :D

Celine

Lät som att du hade haft en bra julafton! :)

Linnéa

Så himlans mysiga bilder <3

Inga-Linn

Såg jättemysigt ut!:) och låter som en jättebra dag.
Sv: idag ska jag nog bara ta det lugnt, läsa mycket själv?:)

aina [fotoblogg]

Hoppas du hade en bra julafton igår :) ha en bra dag, kram♥

☆Z I N J A☆

så mysiga bilder!
jättefin julgran:D

Emme ∞

Åh så mysiga och härliga bilder!

SV: Åh vad roligt! Vilken färg?:D

hanna

hihi tack dina bilder var ju ännu finare :D

♫♪ sandra - en musikblogg

låter som att du hade en bra jul :)

Emelie

Åh vilka fina bilder, låter som en mysig julafton du hade! :)
sv: åh ja verkligen, den behövdes verkligen hos mig!:)

Sandra SG

så fina bilder och så mys det ser ut!

sv: ja jätte mysigt! KRAM

Cajsa

god jul sötnos! :D

Milina Salihodzic

Mysiga bilder :)

Christina

Vilka mysiga bilder :) Lät som om du hade det riktigt trevligt :)

Johanna & thea

Lät som en väldigt bra julafton & den efterrätten såg inte fel ut :)
Kram Johanna

Karoline Johansson

Vilka fina bilder!

Malin

mysiga bilder, fin du är!:)

Vilken mysig julafton du såg ut att ha! :)

Amanda

Fina bilder :)

kelly

Jätte mysiga bilder! <3

Agnes Bjurek

Verkar som en mysig julafton! :)

Julia Wetterling

mysigt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: