Maybe this is just too good to be true, so let me keep dreaming

| Vardag
Igår var jag, Cecilia, Max och Åke på bio. Vi såg på Sune på bilresa som var ganska kass om ni frågar mig, det kommer upp ett inlägg om den senare. Blev hemskjutsad efter det. Idag som Filip skrev så åkte vi in till stan, Filippa följde med också. Vi alla gjorde lite ärenden och sen fikade/lunchade vi på Espresso house. Kom hem för någon timme sen och ska snart åka igen. Jag och familjen ska på bio. Jag hade egentligen andra planer för kvällen men nu blir det bio igen. Vi ska se på hundraåringen. Puss&Kram
Elin

Åh jag vill också se hundraåringen!

Sv: Tack finis!

☆Z I N J A☆

så fin!
ska se sune med lillbrorsan:)

Emma

Du är alltid så fin Amanda! :)
Kram

Amanda [SPONTAN]

Lät som en mysig dag :)

Emelie

Ska du gå på bio med samma personer igen eller någon annan? :)
sv: Grym bild! Älskar den bilden haha ;)

Emelie

Ska du gå på bio med samma personer igen eller någon annan? :)
sv: Grym bild! Älskar den bilden haha ;)

Maja

Mysigt med bio :)

Terese

Fin topp!

Hanna

Fin du är! Hoppas du haft en bra söndag!

Emelie

Kul med bio! (: Synd bara att Sune filmen inte var så bra.

Lina Johansson

- Åh tack!
Fin du är :)

Madeleine

fina du!

Inga-Linn

Tråkigt att den inte var bra, sune brukar ju vara det annars!:)

Karin Lygnersjö

Har du haft en bra jul? :)

Johanna - A dream as a model ♥

fin :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

fin bild :D

Ida

Fin bild!

Emelie

Så fin du är!!:)

En plats i solen

synd att bion inte var bra :(

Emmy

Tråkigt nr bion inte är något vidare, men hoppas att gårdagens film var bättre? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: