Julklappar del 2

| New in
Handväska, armband och örhängen.
Sockor, vantar och skidbyxor. 
11 par strumpor och två bh:ar. 
Handkräm, Justin Bieber - The Key parfym och affisch. 
Skidhalsduk och tröja. 
Nagellack, mascara, gosse och påslakan.
 
Och sen så fick jag 1000 kr att växla till bath när jag ska till Thailand :) Tack så mycket för att julklappar!
Amanda [SPONTAN]

Så fina julklappar :)

Lina Johansson

Åh vilka bra julklappar!

sv: Ja verkligen :)

Cajsa

hoppas att du har haft en lika mysig kväll som mig! :D

Malin

fina grejer du fick!:)

Emelie

Ohh så snygga grejer!!:)
SV: åh jaa verkligen!!:) bor ju nära örebro så hehe:)

Inga-Linn

Bra julklappar!:D
Sv; Ja, det försod jag!:D Tack!

Emelie

Så jäkla snygg väska! Blev lite kär haha ;)
sv: Ja, det var sjukt kul! Hade en riktigt härlig dag :)

Olivia C

sv: åh vad roligt att du tycker det :D

fina julklappar du fick!

Malin

Örhängena var väldigt fina!:)

milina.blogg.se

Fint :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

men åh, justin påslakan vill jag också ha!

sv: ja, ja gillar inte ens låten speciellt mycket så videon gjorde det ju bara ännu värre :/...

Emelie

Älskar verkligen väskan!!=)

Isabella

Så fina saker! :D

Vilmala

Snygg väska :)

marina

Väskan var ju snygg. :)

Vera ♡

Fint!

matilda

fina saker! :)

Linnéa

Fina klappar där, mycket Justin ser jag :)

Carolina Thoor

Jätte fina julklappar :D <3

PINKPIERCINGS.se ♥

Fler bra och roliga julklappar :)

Madeleine

sjukt snygg handväska

saandrafoto

ha en bra fredag! :)

Kashaya

Snygg väska!

jonna

bra julklappar :)
hoppas du har en bra fredag!

Kajsa

luktar Justin Bieber parfymen gott? Funderat på att köpa :)

frida

ååh vad mycket fint du fick! :)

ronja

fina grejer! :)

Johanna & thea

ÅÅH JAG ÄLSKAR THE KEY ! 😍

Amanda

Vad julklappar du fick :)

Christina

Vilken fin handväska du fick :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: