Julklappar del 1

| New in
iPhone 5s - guld och en klocka
Pengar till Thailand, medlemskap till bostad, pengar, presentkort - Nacka forum och spabehandling.
6 par trosor
Ljushållare från mitt sommarjobb, paraply, sminkborttagning, mascara och bomullsrondeller.
Två böcker och två iPhone skal. 
 
Tack så mycket för alla julklappar, del två kommer upp senare.
Celine

Åh en iPhone 5S!

Emme ∞

Åh så mycket fint du fick! :D
Kan säga att den boken är riktigt bra; det är så logiskt alla fattar utom du♥
När ska du till Thailand?:D

Johanna - A dream as a model ♥

Mycket fint! :D

Alicias Fotoblogg♥

- Okej! :D
Åh, vilka fina julklappar du fick! :)

PINKPIERCINGS.se ♥

Verkar som att dom flesta fått en iPhone 5S i julklapp :)

svar: Åh tack :D

Jättefina saker! :D

Jojo

Fina klappar :)

Emelie

Jag har inte läst många böcker - men den har jag faktiskt läst - och som jag minns det är den rätt bra :)

Malin

fina saker, har också en iphone5s guld:))

Kashaya

Fina julklappar.=)

Milina Salihodzic

Nice!

Emelieee

fina klappar, har också fått en ny mobil, fast en samsung som jag beställde hem idag!!:)
SV: åh ja visst är dem snygga, snart är bootsen mina ihh:D

Linnéa

Wow, tjusiga julklappar - det gillar vi <3

Linnéa

Haft en fin juldag annars då? <3

V I L M A L A ♔

Gud va bra saker! Den boken det är så logiskt, den är faktiskt skiitbra lite konstig har jag för mig men riktigt bra ^^♥

♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

Nicolina

Jättefina julklappar! :)

Lina Johansson

Åh vilka fina och bra julklappar!!

En plats i solen

Fina julklappar :)

Jag heter Johanna :)

Amanda [SPONTAN]

Vilka härliga julklappar du fick :)

Christina

Åh så mycket fint du fick :) Gillar klockan, den var riktigt fin :)

MajaLinnéa

Åh vad fina saker :)

Nora

Sv; Detsamma! :)
Fina julklappar :D !!

fannie karlsson

å va fina julklappar du fått :)
Hoppas du haft en bra jul :)

På tal om jul så har jag en tävling på min blogg om julen. Du kan vinna valfritt smycke från fyndvagnen :)

tävlingen hittar du här: http://fanniekarlssons.blogg.se/2013/december/jultavling.html#comment

Jessica

Så fina julklappar! :)

Sabina

sv: Tackar!

Så mycket fint :D

Kajsa Johansson

vilka fina presenter :)

Johanna Gustafsson

vad fina grejer du fått! :)

Moa

Åh vilka snygga skal! Du råkar inte veta var de är köpta?:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

bra presenter

Amanda Rieem

Oh vilka bra julklapar, shit va många?!!

cassandra gigel

fina saker :D

Amanda

Massa fint :D

Jasmine

Haha Gud, inte illa hörrudu!

E.w - photpgraphy

dina julklappar ser inte helt fel ut:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: