I'm breaking free from these memories, gotta let it go. Just let it go

| Vardag
Igår efter vi slutat jobba åkte jag hem, duschade och åt middag. Pyntade lägenheten, städade lite och gjorde knäck. Sen mötte jag Lisa och Filippa, vi åkte in till stan och tog en fika på Espresso house. Satt där i några timmar och pratade om livet sen åkte vi hem. 
 
Idag har jag hjälpt pappa köpa de sista julklapparna, klätt granen och pyntat huset. Nu sitter jag med en välförtjänad julmust och väntar på Cecilia. Hon, jag, Max och Åke ska äta middag tillsammans ikväll och sen mysa lite framför tvn och så. Btw är det bara jag som tycker att julmust på glasflaska är godast? :D
♫♪ sandra - en musikblogg

gott med julmust!

Jessica

Gott med julmust :)

Sv: Tack!

V I L M A L A ♔

Gillar inte julmust alls :(( God jul på dig ♥

Emme ∞

Åh kommer rubriken från en låt?♥
Julmuust! :D

SV: Tack! :)

Inga-Linn

Tycker inte om julmust så värst mycket, men jag dricker det ändå på julafton!;]

Nathalie

Håller med, julmust på flaska är bäst!
sv: Hihi ja :)

Kashaya

Gott med julmust.=) Den lät absolut välförtjänt.

Victoria

Fin blogg! God jul

Emmy

Vilken fin dag det verkar som att du har haft! Det är sannerligen något med glasflaskor haha :D

sv;
Jajo, riktigt roligt att svara på faktiskt! Tack så himla mycket, du som är fin ju ^^

KassandraPalma

Håller med dig !! Den sortens julmust är såå mycket godare

Erica

Mysigt att sitta och fika! :)

Lillablå♥

Jag testade senast för två år sedan, minns inte smaken. Men kan alltid testa :) <3

milina.blogg.se

All dricka i glasfalska är 100 gånger godare!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Julmust är ju såå gott!
Hoppas du får en riktigt fin julhelg. Njut så mycket du kan.
Kram

isabella

God jul! Hoppas du får en grymt bra dag! :D

Kram.

LORISSA LOVEBOMB

jag gillar faktiskt inte julmust överhuvudtaget, märkligt nog. Men det finns så mycket annat gott :)

Emma

Åh så mysigt du verkar ha haft det! Hoppas dagen idag kommer bli minst lika mysig! :)
God jul på dig!
Kram

LIENE

Jo, julmust på glasflaska är godast, och även roligast :)
Önskar dig en fin julafton!

Maja

Vad mysigt det låter! God jul :)

Linnéa

Åh, julmust är ju sååå gott :)
Hoppas du får en toppenfin julafton <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: