I'll never tell but I hope she smells my perfume

| Vardag, Övrigt
Idag hade vi lucia tåg i skolan och sen en massa aktiviteter när man tävlar mot de andra klasserna i skolan. Jag och tjejerna drog ganska tidigt, åt middag på Jensens bufhus. Vid halv 2 skulle jag på körlektion men kom såklart för sent på grund av trafik stoppet i Skanstull. Körlektionen gick bra i alla fall, drog hem efter det och tog en powernap. Vid 18 mötte jag Lisa och vi gick på hockey match, Djurgården mot Oskarshamn. Vinst för Djurgården. Kom nyligen hem. Imorgon blir det jobb. Puss&Kram
Agnes Eriksson

sv: ååh eller hur, älskar dom!
Så fina bilder, sjutk duktig är duu! kram

Linnéa

Fina bilder <3

☆Z I N J A☆

mysigt med luciatåg hörru!

Malin

Fin blogg, haft en bra dag? :D

Kram!

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

milina.blogg.se

Jag glömde bort helt att det var lucia idag hehe.. ;d

Malin

Låter som du haft en bra dag, kram!:)

Inga-Linn

Kul med lite andra aktiviteter än lektioner:)

Josefine Johansson

fina pic! :D

Cajsa Lindahl

nu ser vi till att ha en toppenhelg eller vad säger du? ;-)

isabella

Fina bilder! :)

Paulina Holmberg

vad mysigt med lucia :Dsjälv hade jag inget luciatåg att gå på

Vilka mysiga bilder! Låter som du haft en bra dag!
Svar: Tack för omtanken och din stöttande kommentar! <3

Elin

Låter som en mysig/rolig dag, förutom att du kom försent till körlektionen :/ :)

Sv: Okej, ja kör nästan varje dag (i trafik) så det är väldigt kul :)

Carolina Thoor

JAAA djurgården vann :') du gjorde min dag, att skriva det där :* :D <3

Nej men det är mycket som har hänt och sådant på för kort tid :p <3

Fanny

låter som en mysig dag igår! :)
kram

Amanda [SPONTAN]

Fina bilder :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla fina bilder!:)

sv: jaa, verkligen!:) Kramisar♥

sandra

Lät som en helt okej fredag ändå :)

Cajsa

vad gör du i morgon sötnos?
lust att följa med på en julkonsert? det kostar 75 kr inträde. Eller 125. vet inte vars de drar gränsen för "vuxen". ^^ den kommer i alla fall bli grymt bra! skulle vara kul om du ville följa med. :)

Hoppas du har en härlig helg! :)

Moa Persson - PhotoMP

Det lät som en härlig dag! :)
Har din lördag varit lika bra?

Emmy

Låter som en trevlig skoldag!

sv;
Jaaa håller med, alla är så himla fina :)

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :D

läckra bilder

Hanna

Fina bilder :))
SV: Ja, visst är den :D

Hoppas du haft en bra lördag!

alexandra - stylealex

fina bilder!
sv; tack, allt bra annars? :)

Malin

fina bilder <3

claudia

Fina bilder. bloglovinbyte? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: