Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
BELIEVE är bilder från både backstage och scenen på Justin Biebers väg mot superstjärnstatus. Bakom rubrikerna och strålkastarljuset - finns en sann historia.
 
Världens bästa film, världens finaste kille. Jag har hört en del klagomål om att Justin pratar mer om sitt crew än han pratar om sina fans, och jag håller verkligen inte med. Tyckte han kombinera de jätte bra och hans fans fanns med överallt i filmen. Det är en otroligt fin film som gjorde mig jätte rörd. Jag är så stolt över honom, han har kommit så långt. Och att han är världens snyggaste gör ju inte saken bättre. Han förtjänar all framgång han får plus lite till. Sluta klaga och pressa honom, sluta säg att han har blivit dryg och otacksam. Han gör sitt bästa, och precis som han säger - han är bara en människa med känslor. 
Bild lånad från google
Olivia C

sv: tack så mycket!

Åhh den verkar super bra verkligen :)

☆Z I N J A☆

justin är så duktig:D

Lowa Ek Lagerberg

Bra att filmen var bra!

Svar: tusen tack Amanda:)

☆Z I N J A☆

den filmen vill jag faktiskt se:)

Inga-Linn

Handlar den om hans karriär?:)

Patricia ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den filmen vill jag se sedan, men jag tänker inte se den på bio.

Amanda Persson

vad kul att den var så bra :) kram!

Agnes Eriksson

sv: ja eller hur!
åååh måste se den!! kram

Nora

Åhh jag vill se den! :D

Amanda

Har inte sett den men ska kanske göra det :D

Josefine Johansson

Den har jag ej sätt ännu :) får väl göra det!

Ella

Det låter som att den är riktigt bra, måste se den! :)

Jag är inget stort fán av Justin. Gillar inte hans musik i alla fall, men kanske skulle ge filmen en chans :)

Emme ∞

Den verkar bra!

SV: Ja verkligen!

Emelie

vill se den!!=)

malin

vad roligt betyg! :D

-jodå det tycker jag!! <3

Jessica

Då kanske man ska ta och se den filmen :)

Jonna

Den verkar jätte bra, skulle så gärna vilja se den!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Såg den härromdagen! Den var så himla bra på alla sätt och vis!:)

sv: hihi, tackar:) Kramisar♥

Malin

vill ocksåå se den, verkar så himla bra:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: