Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Sam och Jared är dykare och hobbyskattletare. Medan den arrogante bärgaren Bates har massor av utrustning har Jared bara en skruttig liten båt. Jared och Sam hittar ett gammalt vrak, och alldeles i närheten ligger ett flykplansvrak fullt med kokain. Jared och Sam vill ha skatten, meden deras dykpartners även är ute efter knarket. Farliga brottslingar hör talas om planet och får veta att paret vet var det finns. Helt plötsligt befinner sig Jared och Sam i livsfara.
 
Den här filmen såg jag självklart för att Paul Walker är med. Han var så sjukt snygg och Sam (Jessica Alba) har ju ett utseende att döda för, en av världens sötaste tjejer och vilken kropp! Älskade miljön som filmen utspelades i, så vackert. Det händer spännande grejer lite hela tiden och filmen var jätte bra. En se värd film. 
 Bild lånad från google
CORNELIA

Jessica alba, vilken kvinna!!

Emelie

Bra inlägg!=) Verkar som en bra film!!=)
Sv: åh ja visst är den

Inga-Linn

Dina filmtips är jättebra!:D
Sv; ja visst äre:)

Carolina Thoor

Jadå :D åh Paul... <3

Amanda [SPONTAN]

Åh, måste se!

milina.blogg.se

Hon är en riktig pingla!

sofia

den vill jag se :D

Moa

'åh den filmen har jag aldrig sett, så kanske bör göra det då :)

sv: Tack så jätte mycket♥

Den skulle jag vilja se!
Svar: Tack för din stöttande kommentar! ♥

Åh den filmen var det länge sedan jag såg nu, ska nog ta en titt på den snart! :)

Amanda

Verkar bra :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där filmen verkar bra:)

M A T I L D A ♥

den kanske man borde se :D

Agnes Eriksson

sv: eller hur!
Åh måste se den! kram

Jojo

jätte bra film :)

maria at inredningsvis

UCH sååå hemskt att den vackra människan är DÖD:( man fattar det liksom inte när man ser han i media.Jessica är grym skådis och jättefin.

Idag på bloggen bjuder jag på en webshop med heta coola klappar:)

Ha en härlig vecka söt

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Linnéa

Grymt bra film det där <3

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och den där filmen är galet bra!

Malin

den filmen verkade bra, måste se:)

linah

han var sjukt snygg ja!

frukallgren.blogg.se

Åh ja, älskar den filmen!!

En plats i solen

kanske man skulle se :)

Lara&Lucy^^

den e bra:)

sandra

den är bra :)

Kashaya

Den filmen var faktiskt mycket bättre än jag trodde att den skulle vara.=)

Nathalie Tegelstam

Den filmen är riktigt bra :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Den filmen är bra, dock jättelängesen jag såg den. haha :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: