by amanda

| Vardag
 Vad tycker ni om musikvideon till All that matters?
 
Igår började min dag ganska dåligt. Jag gick upp 7 för att komma till körskolan vid 8. Halv 9 skulle min körlektion börja men på grund av köer och olyckor var min körlärare sen, jag valde att vänta och när det var ungefär en kvart kvar på min lektion så kom hon men då var det alldeles för onödigt för oss att ta oss ut i trafiken. Tyvärr så fick jag gå hem och 50 min senare dra mig till skolan. Efter skolan åkte jag och fikade med My och Lisa. 
 
Idag gick jag hem direkt efter skolan. Jag har sedan dess legat i soffan och haft extremt ont i ryggen. Tror att det beror på jobbet, blir lätt så när man står konstant i 7 timmar om dagen och dessutom inte tränar. Jag måste verkligen börja träna, ska tjata på mamma och pappa om mitt gymkort. Hoppas ni haft en bra dag ♥
Johanna - A dream as a model ♥

sådär :)

Elisabet ❉

bra låt

saandrafoto

har kollat den om och om och om igen, älskar videon!! älskar han! ba så bra!! äru en belieber? :D

jonna

Låten är bra! Videon lite mindre bra. :)
Hoppas du har haft en bra tisdag!

Linnéa

Vad ska tjejen göra ikväll då? <3

Har svårt att gilla videos när jag inte gillar låten, haha..

Milina Salihodzic

Verkligen inte min musiksmak ;)

sanna

så bra är jb !

Lara&Lucy^^

helt okej : )

Kimmey ~ Kung varje dag

Tråkigt att du aldrig hann köra någonting!

Ida Lindborg ♡

Heeeelt fantastisk!! :D kram ♥

Kashaya

Tråkigt att det inte blev någon körlektion

Emelie Andersson

Åh jag älskar videon, han är bäst! :)

Emelie

Den var bra!=)

Sv: åh ja visst var dem!=)

Inga-Linn

Ska lyssna på den låten senare!:)

linah

han är sååå snygg

Carina

Åh musikvideon är såå bra!!

Sv: tack så mycket!! Allt bra med dig annars? Kram!

Agnes Eriksson

videon va rätt bra, men han har gjort bättre. kram

saandrafoto

Allt bra? :D

Sofia

så jäkla bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: